در مراسم گرامیداشت 5 آذر عنوان شد؛

بسیج شناسنامه انقلاب است/فرهنگ بسیجی دشمنان اسلام را به زانو در آورد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان هیرمند گفت: فرهنگ بسیج در واقع پاسداری از اصول و ارزشهای اسلام و تقویت اقتدار و انسجام در کشور است
کد خبر: ۸۹۵۴۵۳۴
|
۰۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۳
به گزارش خبر نگار بسیج از هیرمند؛ مراسم گرامیداشت ۵ آذر سالروز فرمان تاریخی امام (ره) مبنی بر تشکیل بسیج مستضعفین با حضور اقشار مختلف بسیجی در شهرستان هیرمند برگزار شد.

در این مراسم سرهنگ پاسدار جواد رضایی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان هیرمند ضمن گرامیداشت ۵ آذر و تبریک نابودی گروه تروریستی داعش گفت: بسیج سپاهی مسلح به ایمان و مجهز به عشق خادمی است.

وی با بیان اینکه بسیج خدمتگذار مردم و یاریگر محرومان است افزود: حضور عاشقانه در صحنه نبرد و جهاد صادقانه در مناطق محروم جزو وظایف بسیجیان این مرز و بوم است.

سرهنگ رضایی تصریح کرد: فرهنگ بسیجی می‌تواند بر همه‌ی تحولات فائق بیاید، و حرکت کشور را به مسیر رو به جلو تضمین کند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان هیرمند با بیان اینکه بسیج شناسنامه انقلاب است اظهار کرد: فرهنگ بسیج در واقع پاسداری از اصول و ارزش‌های اسلام و تقویت اقتدار و انسجام در کشور است.

وی همچنین گفت: بسیج با گسترش فرهنگ انقلابی و اسلامی مبارزه با فتنه را می‌آموزد.

سرهنگ رضایی تصریح کرد: امروزه، انسجام باعث شده است، تا گروه‌های مختلفی از جمله فاطمیون، حزب الله و بسیج درون کشور در قالب بسیج بر دشمنان اسلام پیروز شوند و تروریست‌ها را به زانو درآورند.

وی ادامه داد: موفقیت بسیج تنها با توکل به خدا و قرار گرفتن در راه ولایت فقیه موثر می‌شود.
ارسال نظرات