امام جمعه هیرمند:

شعار بسیج استکبار ستیزی و مبارزه با ظلم و فساد است

امام جمعه شهرستان هیرمند گفت: فرهنگ بسیجی برگرفته از عاشورای حسینی(ع) است
کد خبر: ۸۹۵۴۵۳۸
|
۰۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۳
به گزارش خبرنگار بسیج از هیرمند؛ حجت الاسلام ابراهیم گزمه در خصوص پنجم آذرماه سالروز تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان امام راحل گفت: شعار اصلی بسیج استکبار ستیزی و مبارزه با ظلم، جور و فساد است.

امام جمعه شهرستان هیرمند با بیان اینکه بسیج یک حرکت احساسی و یک تشکیلات نظامی نیست؛ اظهار کرد: بسیج یک منطق قوی است که عقبه فکری آن آیات قرآن است.

وی بیان داشت: تفکر بسیحی، عامل مهم شکست سیطره شجره خبیث داعش در منطقه است، آمریکا باید بداند جبهه مقاومت تا نابودی شیطان بزرگ آمریکا در صحنه حاضر است و در برابر توطئه‌های آنان ایستادگی می‌کند.

حجت الاسلام گزمه خاطرنشان کرد: فرهنگ بسیجی برگرفته از عاشورای حسینی (ع) است، لذا این بسیجیان هستند که راه عاشورا را امروز ادامه داده اند.

وی ادامه داد: بسیج یک تفکر عظیمی است که از ایران آغاز گردید و امروز در کشور‌های اسلامی در قالب گروه‌های فاطمیون، حزب الله و ... دیده می‌شود، این تفکر باعث شکست داعش شد.

امام جمعه هیرمند به وعده سردار سلیمانی برای نابودی داعش اشاره کرد و افزود: وعده صادقی که سردار سلیمانی آن را به جهان اسلام داد طی دوماه محقق شد و این نشان از اخلاص پاک یک فرد بسیجی دارد.
ارسال نظرات