خبرهای داغ:

پیروزی‌های بیشتر و بزرگ‌تر به دست خواهد آمد

آیت‌الله موسوی جزایری با بیان اینکه ان‌شاءالله همه ما بتوانیم شرایط را تسهیل کرده و دین خود را به امام زمان و اسلام ادا کنیم؛ گفت: بسیجی جامع‌الشرایط به همین معناست و این تکلیف همه شما بسیجیان است.
کد خبر: ۸۹۵۴۶۰۱
|
۰۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۸

آیت‌الله سید محمدعلی موسوی‌جزایری نماینده ولی‌فقیه در استان خوزستان در گردهمایی بسیجیان استان که امروز یکشنبه ۵ آذرماه در مصلی امام خمینی اهواز برگزار شد، با بیان اینکه امروز روز بسیج است، گفت: بسیج همان شجره طیبه و پایگاه اصلی پیروزی اسلام بر جنود کفر است. بسیج لشکر مخلص خداست و همانی که باید قدر آن را بدانیم چرا که هم نظامی است و از اسلام و سرزمین‌های اسلامی دفاع می‌کند و هم فرهنگی، اخلاقی، معنوی و عرفانی است.

 

وی خطاب به بسیجیان حاضر در این همایش گفت: خدا را شاکر باشید که سربازان جان بر کف وجود مقدس قطب عالم حضرت مهدی(عج) هستید. اگر شما بسیجی‌ها فقط نظامی بودید سرباز امام زمان(عج) به شمار نمی‌رفتید اما چون نظامی، مسجدی، اهل دین، تقوا و اخلاص هستید سرباز امام زمان به حساب می‌آیید و بر این اساس فرمانده شما ولی‌فقیه و ولی‌امر مسلمین جهان نائب امام عصر حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای است. انشاءالله که همه ما بتوانیم شرایط را تسهیل کرده و دین خود را به امام زمان و اسلام ادا کنیم؛ بسیجی جامع‌الشرایط به همین معناست و این تکلیف همه شما بسیجیان است.

 

آیت‌الله موسوی‌جزایری عنوان کرد: بسیج جهان اسلام را خداوند و پس از آن پیغمبر اسلام(ص) و در کنار ایشان وجود مقدس حضرت علی(ع) تشکیل داد. امروز نیز وجود مقدس امام زمان(عج) در رأس بسیجیان اسلام قرار دارد.

 

نماینده ولی‌فقیه در استان خوزستان با بیان اینکه امام راحل در زمان حیات خود دو بشارت داد که این دو بشارت به دست بسیجیان محقق شد، گفت: چهل سال پیش زمانی که ما در مظلومیت، ضعف و غربت بودیم و اوایل جنگ بود و امکانات نداشتیم امام خمینی(ره) فرمود: «راه قدس از کربلا می‌گذرد». حال که چندین میلیون زائر به راحتی وارد عراق می‌شوند و آنها از این زائران پذیرایی می‌کنند و دیگر صدام و عدنان خیرالله وزیر جنگ نحس او وجود ندارد و دیگر عراق خانه شماست روزی خواهد آمد که با حرکت به طرف سوریه و لبنان قدس مقدس با دستان فاتح شما فتح شود و در اختیار تمام جهان اسلام قرار بگیرد و سایه شوم صهیونیست‌ها از آن کوتاه شود.

 

وی ادامه داد: بشارت دوم امام راحل آن بود که فرمود: «امروز شما در ایران بسیج را تشکیل می‌دهید اما روزی خواهد رسید بسیجیان جهان اسلام تشکیل می‌شود و آن روز کارهای بزرگ صورت می‌گیرد.» بر اساس گزارش‌هایی که به ما رسیده امروز در سوریه همان گونه که ایرانیان حضور دارند نیروهایی از عراق، پاکستان، افغانستان و لبنان هم حضور دارند. از سرتاسر دنیا بسیجیان به این کشور آمده‌اند. چهل و پنج هزار نفر از مردم سوریه به غیر از افراد ارتش و لشکر آنها به دستور مقام معظم رهبری و با فرماندهی سردار سلیمانی بسیجی هستند. همچنین به دستور مقام معظم رهبری ده‌هزار نفر از عراقی‌ها در سوریه همراه بسیجیان ما حضور داشته و می‌جنگیدند. لشکر فاطمیون افغانستان هم با جمعیت نزدیک به ده‌هزار نفر در سوریه حضور داشت. حدود پنج‌هزار نفر از پاکستان به سوریه آمده بودند. شیعیان، اهل‌سنت و حتی مسیحی‌های لبنان هم در سوریه هستند و سه‌هزار نفر بسیجی از ایران به فرمانده جهان اسلام لبیک گفتند و شعار اینها در سوریه «لبیک یا خامنه‌ای» است.

 

آیت‌الله موسوی‌جزایری گفت: روزی که سوریه در حال سقوط بود و بشار اسد آماده خروج از کشور، نماینده تام‌الاختیار مقام معظم رهبری سردار سلیمانی از طرف ایشان به او گفت که در کشور پایدار و محکم بایست که ما پشتیبان تو هستیم و انشاءالله پیروز خواهی شد. پیش‌بینی مقام معظم رهبری رنگ واقعیت گرفت(من کان مع الله کان الله معه.) 

وی ادامه داد: با وجود آنکه شهدای بسیاری از ایرانی‌ها، افغانی‌ها، پاکستان و سوریه و عراق در این راه تقدیم شد اما اجازه ندادیم خط مقدم مقاومت یعنی کشور مهم سوریه پایگاهی برای وهابیت شود که اگر این اتفاق می‌افتاد سوریه تبدیل به یک استان از عربستان سعودی می‌شد و آن‌وقت خدا می‌داند که چه بلایی بر سر جهان بشریت و اسلام می‌آمد.

 

امام جمعه اهواز عنوان کرد: راهی که ما رفتیم صحیح بود و اشتباه نکردیم و به پیروزی رسیدیم البته این اول پیروزی‌هاست و پیروزی‌های بیشتر و بزرگ‌تر به دست خواهد آمد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها