در آخرین روز از هفته بسیج:

افتتاح طرح گشت های بسیج محله محور در سیستان و بلوچستان

طرح گشت های بسیج محله سیستان و بلوچستانبه صورت همزمان با حضور شماری از مسئولان از طریق ویدئو کنفرانس در محل حسینیه عاشقان ثارالله زاهدان افتتاح شد
کد خبر: ۸۹۵۴۶۱۶
|
۰۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از سیستان و بلوچستان فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در این آیین گفت: طرح گشت‌های بسیج محله محور با هدف برقرای آرامش و تامین امنیت پایدار در تمامی نقط شهری و روستایی این استان اجرا می‌شود.
سردار حسین معروفی اظهار داشت: اجرای این طرح به منظور دخالت در کار‌های نیروی انتظامی نیست بلکه به درخواست ناجا، معتمدان، ریش سفیدان، مردم و علمای شیعه و سنی سیستان و بلوچستان در این استان اجرا می‌شود.
وی ادامه داد: تمامی هماهنگی‌های لازم با نیروی انتظامی، وزارت کشور، دستگاه قضایی، شورای تامین و استانداری سیستان و بلوچستان برای اجرای این طرح انجام شده است.
وی بیان کرد: طرح گشت‌های بسیج محله محور به صورت محدود و آزمایشی در سیستان و بلوچستان از امروز آغاز می‌شود تا نقاط ضعف و قوت این طرح شناسایی و برطرف شود.
فرمانده سپاه سیستان و بلوچستان گفت: گشت‌های بسیج محله محور جایگزین برخی از ایست بازرسی‌های غیر ضروری می‌شود.
سردار معروفی اظهار اشت: ورود به حریم خصوصی افراد در این طرح ممنوع است و تنها به دلیل بالابردن احساس و ضریب امنیت در سطح جامعه اجرا می‌شود.
وی افزود: بسیجیانی که در این طرح مشارکت دارند از خود محله‌ها هستند و آشنایی خوبی نسبت به منطقه خود دارند.
وی تصریح کرد: اجرای طرح گشت‌های بسیج محله محور به برقراری امنیت پایدار در محله‌های پرخطر کمک می‌کند.
معاون عملیات سپاه سلمان سیستان و بلوچستان نیز در این آیین گفت: گشت‌های بسیج محله محور با هدف مقابله با ناهنجاری‌ها و برقراری امنیت پایدار از امروز در تمامی نقاط این استان اجرا می‌شود.
سرهنگ پاسدار ابرهیم باغبانی اظهار داشت: قرارگاه قدس جنوب شرق کشور و قرارگاه‌های فرعی از ماموریت‌های این طرح پشتیبانی می‌کنند.
وی بیان کرد: نخستین گام در اجرای طرح گشت‌های بسیج محله محور توجیه طرح برای فرماندهان پایگاه‌های مقاومت سیستان و بلوچستان بوده است.
ارسال نظرات