‍ امام جمعه پلدختر :

ولایت‌مداری به بسیج مشروعیت بخشیده/ ترویج الگوی نیروی دفاعی در منطقه از دستاوردهای بسیج است

امام جمعه پلدختر گفت: شاخصه ولایت‌پذیری بسیج را در میان سایر جریان‌ها الگو ساخته و به آن مشروعیت بخشیده است.
کد خبر: ۸۹۵۴۷۰۰
|
۰۵ آذر ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از پلدختر، حجت‌الاسلام محمد سوری امروز در همایش بزرگ بسیجیان شکوه پایداری مقاومت شهرستان پلدختر با تبریک هفته بسیج اظهار داشت: بسیج نیروی انقلابی، پیشرو و برخاسته از بطن و متن مردم و پرچم‌دار دفاع از مظلوم و نیروی همیشه در صحنه مقابله با ظلم است.

سوری افزود :در اساس‌نامه بسیج مستضعفین، بسیج نهادی تحت فرماندهی مقام عظمای ولایت بوده که هدف آن نگهبانی از انقلاب اسلامی و دستاوردهای این نظام مقدس است.

امام جمعه پلدختر بر نقش بسیج در دفاع از ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب گفت: در تاریخ اسلام همواره این نیروی مردمی علیه ظلم به پا خاسته و برای احیا و حاکمیت دین به همراه بزرگان وارد عرصه شده است.
 
سوری امام جمعه گفت: در نظام ما افرادی که علیه ظلم و ستم حرکت می‌کنند و اجازه نمی‌دهند افراد ظالم در مناطق مختلف به ظلم خود ادامه دهند بسیجی هستند.

امام جمعه پلدختر گفت: بسیجی مرز نمی‌شناسد و هر جا ظالمی باشد که مظلوم را مورد ظلم قرار داده حرکت کرده و از آن دفاع می‌کند که این شاخصه بسیار مهمی برای بسیجیان است .

حجت الاسلام سوری افزود: انقلاب ما برای دفاع از دستاوردها نیازمند بسیج و بسیجی است و به فرموده قرآن افراد جامعه باید توان و قوت خود را در مقابل ظالم مضاعف کنند و این ضرورتی اجتناب‌ناپذیر است و همه با هم تحت عنوانی به نام بسیج از حق دفاع کنیم .

سوری افزود: در انقلاب اسلامی در جاهای مختلف بسیجیان این شجاعت و عزت را از خود نشان دادند مانند تسخیر لانه جاسوسی که افرادی در این جریان پیش‌قدم شدند و حضرت امام راحل از آن به عنوان انقلاب دوم نام می‌برند .

امام جمعه پلدختر گفت : برای بسیجی افتخاری بالاتر از این نیست که امام و مقام معظم رهبری می‌فرمایند ما افتخار می‌کنیم که بسیجی هستیم و آرزو داریم که با بسیجیان محشور شویم و این یکی از مولفه‌هایی است که این نیرو را در قله نگاه می دارد .

وی افزود: بسیجیان در عمل ملتزم به فرامین مقام عظمای ولایت و مرجعیت هستند و همین امر تمام حرکات و جهات آنها را مشروعیت می‌بخشد چرا که اگر در راس حکومت ولی فقیه و کسی ماذون از ناحیه امام عصر (عج) نباشد حرکات ما مشروع نیست .

حجت‌الاسلام سوری خاطر بیان کرد: بسیجی در تمام عرصه‌ها و هر جا که قرار گرفته به خاطر اخلاص و ولایت‌مداری همیشه موفق بوده و در نظام ما این نهاد مقدس دستاوردهای زیادی داشته است.

سوری گفت: در دفاع مقدس هر جا موفقیتی بود وجود بسیج و بسیجی و اخلاص آنها در آنجا موج می‌زد و اولین آزمون بسیجی همان دفاع مقدس بود که خوش درخشیدند.
 
امام جمعه پلدختر افزود: بسیجیان در فرهنگ جهادی سارندگی و موارد دیگر نیز همیشه کمک کار دولت‌ها بوده و در سال‌های اخیر مقام معظم رهبری راه را برای دولت‌مردان ترسیم کرده و خطاب به آنان فرمودند از این نیروی مخلص، متعهد و کاربلد استفاده کنید .

سوری گفت: یکی از دستاوردهای نهاد مقدس بسیج ترویج الگوی نیروی دفاعی در منطقه است که چه در هشت سال دفاع مقدس و چه در فتنه‌هایی که در کشور به وجود آمد حضور داشتند .

حجت‌الاسلام سوری گفت: ظالمان منطقه و غرب اروپا در فتنه‌های اتفاق افتاده در کشور ما افراد خود فروخته را تحریک می‌کردند که علیه نظام ما تحرکاتی داشته باشند و همواره آنچه فتنه‌های آنها را از بین برد بسیج بود.

وی افزود: دشمنان در منطقه داعش تکفیری را بوجود آوردند که هر کجا نیرویی به نام بسیج تشکیل شد مبارک بود و توانست موفقیت به بار آورد و همه آنها ناشی از ولایت‌مداری و موجب حرکت مضاعف است که نیروهای بسیج مردمی این گروه پلید را از بین بردند.
 
امام جمعه پلدختر گفت: الگوی نیروهای حشد الشعبی، حیدریون و فاطمیون همه بسیجیان نظام ما و برگرفته از آن هستند که وقتی داعش این نیروی پلید تکفیری وهابی که به هیچ چیز اعتقادی ندارد وارد سوریه شد و با آن به مبارزه برخاستند .

سوری افزود: بسیج یک فرهنگ غنی در بخش‌های مختلف کشور است و در تمام عرصه‌ها پیشرو بوده و همواره خود را موظف به نصب العین قرار دادن فرمایشات مقام معظم رهبری می‌داند.

انتهای پیام/ز
ارسال نظرات