فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کوهدشت:

بسیج پشتیبان اصلی نظام مقدس جمهوری اسلامی است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کوهدشت گفت:بسیج ظرفیت عظیمی در جمهوری اسلامی و در سراسر جهان می باشد.
کد خبر: ۸۹۵۴۷۷۷
|
۰۵ آذر ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان سرهنگ محمد حقی زاده فرمانده سپاه ناحیه کوهدشت ضمن گرامیداشت هفته بسیج در گردهمایی بزرگ بسیجیان شهرستان کوهدشت،اظهار داشت : به حمدالله هفته بسیج امسال مصادف شد با پیروزی جبهه مقاومت که این را به فال نیک می‌گیریم .

حقی زاده با اشاره به اینکه بایستی هسته های مقاومت در سراسر جهان شکل بگیرند؛ عنوان داشت: بسیج ظرفیت عظیمی در جمهوری اسلامی و در سراسر جهان می باشد.

فرمانده سپاه ناحیه کوهدشت تاکید کرد: به تعبیر مقام معظم رهبری ریشه کن شدن این شجره خبیثه به دست انسان های صالح صورت می‌گیرد و این پیروزی ضربه سنگینی بود که به سران امروز و دیروز آمریکا وارد شد.

حقی زاده ضمن بیان اینکه تا بسیج هست تهدیدات دشمن راه به جایی نخواهد ‌برد،اظهار داشت: حفاظت از دستاوردهای انقلاب و مردمی کردن امنیت از وظایف بسیجیان می باشد.

وی افزود: امام راحل در سال ۵۸ و در زمان تسخیر لانه جاسوسی فرمودند، آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند و ما امروزه این مسئله راه به عینه مشاهده نمودیم.

فرمانده سپاه ناحیه کوهدشت در پایان عنوان داشت: بسیج ظرفیت نهفته ای در انقلاب اسلامی به شمار می رود که با تدابیر هوشمندانه مقام معظم رهبری،حمایت مردم و سایر نیروهای مسلح و ارزشی ، تلاش های دشمنان را به یاس ‌‌تبدیل نموده است.

انتهای پیام/
ارسال نظرات