در ششمین‌روز از هفته بسیج؛

برگزاری یادواره کارمند شهید حسن طایفه‌حاجیلو برای نخستین‌ بار در گمرک بندرلنگه

یادواره کارمند شهید حسن طایفه ‌حاجیلو برای نخستین‌بار در گمرک شهرستان بندرلنگه به مناسبت هفته بسیج برگزارشد.
کد خبر: ۸۹۵۴۷۸۷
|
۰۵ آذر ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، یادواره گرامیداشت یاد و خاطره شهید حسن طایفه‌حاجیلو از کارکنان گمرک شهرستان بندرلنگه در ششمین‌‌روز از هفته بسیج به همت بسیج ادارات و همکاری اداره کل گمرکات شهرستان بندرلنگه برگزار شد.

این مراسم با حضور خانواده شهید طایفه حاجیلو ، حجت‌الاسلام حسن فقیهی‌فر امام جمعه موقت ، خلیل محامدی معاون فرماندار، سید حسین فاطمی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه، عبدالرضا شاهوئی مسؤول بسیج ادارات و مدیران ادارات شهرستان بندرلنگه در سالن اجتماعات اداره کل گمرکات این شهرستان برگزار شد.

سیامک حسین‌نژاد معاون گمرکی اداره کل گمرکات شهرستان بندرلنگه در این یادواره ضمن گرامیداشت یادوخاطره شهدا و هفته بسیج به‌بیان و تشریح فرهنگ‌شهادت و جانبازی در راه خدا پرداخت.

در ادامه حجت‌الاسلام والمسلمین حکمت نیک مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در منطقه پنجم ندسا به نقش بسیج و جایگاه این نیروی مردمی در مهار فتنه‌ها پرداخت و آنان را بر اساس کلام رهبر انقلاب به نیروهای کارآمد برای همه میدان‌ها عنوان کرد.

در پایان این یادواره از فرزند شهید حسن طایفه حاجیلو و جمعی از بسیجیان فعال اداره کل گمرکات بندرلنگه با اهدا لوح وهدایایی تجلیل شد.

گفتنی است، شهید حسن طایفه‌حاجیلو از کارکنان گمرک بندرلنگه بود که در تاریخ 22 بهمن سال 61 در منطقه غرب کشور در حین انجام ماموریت به شهادت رسید.

ارسال نظرات