فرمانده سپاه مقداد رشت خبر داد:

3دستگاه کامیون و 8دستگاه نیسان حامل کمک‌های مردمی به کرمانشاه ارسال شد

سرهنگ دوم پاسدار حمید یحیی پور ضمن قدردانی از همت و تلاش همه‌ی نهادها، از شهروندان خواست تا کمک‌های خود را از طریق نهادهای مربوطه به دست نیازمندان حقیقی و زلزله زده برسانند.
کد خبر: ۸۹۵۴۸۰۷
|
۰۵ آذر ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از خمام، سرهنگ دوم پاسدار حمید یحیی پور فرمانده سپاه مقداد شهرستان رشت با اشاره به ارسال کمک های مردمی شهروندان خمامی برای زلزله زدگان کرمانشاه و تبریک پیروزی جبهه مقاومت اظهار کرد: شجره طیبه بسیج الگویی در بین مردم منطقه است.

حمید یحیی پور افزود: بسیج به‌عنوان یک الگوی ایثار و فداکاری جهاد شهادت و بانظم نوینی حول محور ولایت مکتب تشییع دورهم متحد بکند تا در عرصه مختلف نظام‌های طاغوتی را ساقط کنند.

وی با تأکید بر نقش مردم در دستاوردهای انقلاب اسلامی گفت: در هشت سال دفاع مقدس فرهنگ ایثار و شهادت و در دوران مختلف انقلاب فرهنگ محرومیت‌زدایی و خدمت به مردم و اقدام جهادی وجود دارد و در هرجایی که مردم ما توانستند باروحیه ایثار، ازخودگذشتگی و جهادی ورود کردند ما موفق بودیم.

سرهنگ یحیی پور گفت: در طول هفته بسیج برنامه‌های شاخص و متنوعی حول محور جهاد فرهنگی، علمی و پژوهشی، امنیتی، خدمات اجتماعی و اقتصاد مقاومتی در همایش‌ها و نشست‌ها برنامه‌ریزی و اجرا می‌شود.

وی با اشاره به اینکه نهادهای مسئول در حال جمع‌آوری کمک‌های مردمی هستند و در این میان پایگاه‌های مقاومت نیز مشارکت داشته و اقدام به دریافت کمک‌های نقدی و غیرنقدی همشهریان نوع‌دوست کرده است، افزود: کمک‌های دریافتی شامل پوشاک، مواد غذایی، خشکبار، وسایل گرمایشی، پتو و آب معدنی است.

فرمانده ناحیه مقداد به کمک های جمع آوری شده توسط مردم شهر خمام اشاره کرد و گفت: تاکنون 3 دستگاه کامیون و 8 دستگاه نیسان حامل کمک های مردمی به کرمانشاه ارسال شده است.

سرهنگ حمید یحیی پور ضمن قدردانی از همت و تلاش همه‌ی نهادها، از شهروندان خواست تا کمک‌های خود را از طریق نهادهای مربوطه به دست نیازمندان حقیقی و زلزله زده برسانند.

 

ارسال نظرات