بسیج مظهر اقتدار و وحدت ملت ایران است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان فارسان بسیج و تفکر بسیج را رمز عبور از مشکلات عنوان کرد.
کد خبر: ۸۹۵۵۱۸۴
|
۰۷ آذر ۱۳۹۶ - ۰۰:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فارسان با حضور در جمع طلاب بسیجی حوزه علمیه امام صادق (علیه السلام) فارسان به تبیین و تشریح مسئله بسیج و تفکر بسیجی پرداخت و عنوان کرد که بسیجیان همواره تکیه گاه انقلاب بوده و رمز عبور این انقلاب از مشکلات بوده اند.

حجت الاسلام سید محمدرضا علوی در همایش پرچمداران بصیرت که به مناسبت فرارسیدن هفته بسیج در حوزه علمیه فارسان برگزار گردید گفت : بسیج مظهر اقتدار و وحدت مردم در نظام جمهوری اسلامی ایران است.  وی با اشاره به کارکردهای بسیج در کشور گفت: خدمت رسانی بی منت به مردم از ویژگی های بارز بسیجیان است و این تفکر بسیجی است که باعث پیشرفت و بالندگی جامعه می شود. بسیجی بودن یک ارزش ماندگار و افتخار بزرگ برای هر شخص است و بسیج پیشرو دفاع از ارزش های اسلام است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فارسان عنوان کرد:  که بسیج و روحانیت از همان ابتدا با هم عجین بوده و هردو یک تفکر و یک هدف را دنبال کرده اند و همین امر سبب شده تا بسیج روحانیت در این جنگ فرهنگی که دشمنان ما بر علیه انقلاب ما راه انداخته اند به فرماندهان جبهه انقلاب تبدیل شوند.

وی يادآور شد: دشمنان هم دریافتند که تفکر بسیجی آنگونه که امام راحل پایه‌گذاری کرده شکل گرفته و نفوذ ناپذیر است و به همین جهت است که جبهه استکبار از فرهنگ بسیجی هراس دارد و نمی خواهد در بین مردم و اقشار مختلف جامعه وجود داشته باشد.

دشمن در جنگ سخت خود نتوانست ولایت را به عنوان سکاندار انقلاب اسلامی تضعیف کند بنابراین عزم خود را جزم کرده تا در جنگ فرهنگی ایمان به اهل بیت(علیه السلام )، ولایتمداری را از مردم بگیرد اما بسیجیان سلحشور با تفکر خود توانسته اند اشکال مختلف تهاجم فرهنگی و سیاسی دشمن را خنثی کنند.

ارسال نظرات