بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه ازاد الشتر:

پیروزی جبهه مقاومت در برابر گروهک تکفیری داعش را تبریک می گوییم

بسیج دانشجویی دانشگاه ازاد الشتر دربیانیه ای پیروزی جبهه مقاومت در برابر گروهک تکفیری داعش را تبریک می گوییم.
کد خبر: ۸۹۵۵۲۸۴
|
۰۷ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۳
بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه ازاد الشتر:

شکست داعش بدون حضور ایران غیرممکن بود


بسیج دانشجویی دانشگاه ازاد الشتر دربیانیه ای پیروزی جبهه مقاومت در برابر گروهک تکفیری داعش را تبریک گفتند . این بیانیه به شرح ذیل می باشد:



بسم الله الرحمن والرحیم

امروز با رهبری امام خامنه ایی(مدظله) عزت اسلام دو چندان شد.آذر ماه؛ نمادو مظهر استکبار ستیزی جهان اسلام است.

رزمندگان اسلام با تمسک به قران کریم ؛ شر داعش را از سر بشریت کم کردند، تندیس متروک و منحوس آمریکا یک بار دیگرفرو ریخت و پرچم اسلام بر فراز مناره های ایمان و وحدت به اهتزاز درامد..

هشت سال دفاع ازخاک و ناموس ایران، یک دفاع مقدس تاریخی برجای گذاشت واکنون هفت سال دیگر؛ دفاعی مقدس تر، از حرم وناموس مسلمانان رقم خوردوآن همه دلهره و ترس را دستخوش عملیاتهای مدافعان حرم کرد.
دانشجویان بسیجی دانشگاه آزاد الشتر برخود میبالند که در کشوری نفس میکشند که درخت تنومند ایمان و ایثارش با خون شهدا آبیاری شده.و هیچگاه این رشادتها و دلاوریها از ذهن مردم پاک نخواهد شد وبر تارک تاریخ پرافتخارمان چون خلیج فارس میدرخشد.
هفت سال پیش، برای پیش روی یک غده سرطانی به سر کردگی آمریکاو اسراییل به نام داعش، حریم زینبی به محاصره ی
شمریان درآمد...به نام قران و دین؟سر ها میبریدند...شکنجه ها میدادند...زنده زنده میسوزاندند...در قفس غرقشان میکردند ....سلاخی میکردند...

دراین میدان پراز وحشت، غیور مردانی که از بازمانگان ۸ سال دفاع مقدس بودند ندای رهبر خویش را لبیک گفتند تا به نظامهای مستبدومستکبر جهان بفهمانند : ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند...

وبرای اثبات این حقانیت هر روز اسماعیل ها به قربانگاه میرفت و سر میدادند تا در محشر در محضر سیدالشهدا سربلندکنند.

مادانشجویان بسیجی پیرو امام و شهداو امام خامنه ایی؛ برآنان غبطه خورده وبا آرمانهایشان محکم می ایستیم.

در این بحبوبه جنگ علی ایران ما، مالک اشتری چون سردار بزرگ حاج قاسم سلیمانی دارد که فقط نامش دشمن را فرسنگها با وحشت به عقب میراند.
 
این مالک اشتر ایران که ملقب به " مردی در سایه " است،انقلاب خامنه ایی را فرماندهی کرد ؛دشمن درکمین این سردار نقابهای رنگین برچهره بست تا به هدف شومش برسد

تا انجا که با مجروهیتش وانتقالش در کرمان پزشک جراحش منافق بود ولی امداد غیبی خداوند در همان لحظه درلباس پرستاری با غیرت رسید وحاج قاسم از بلا دور شد..

این پیروزی ها میّسر نمیشد مگر آنکه تیغ کوفیان داعشی گردن حججی هارا بزند...که به قول سردار بزرگمان حاج قاسم؛ شرط شهادت؛ شهید بودن است ومدافعان حرم شهید بودند که شهید شدند.

ما دانشجویان بسیجی پیرو رهبرو انقلاب؛ فریاد میزنیم این پیروزی بزرگ را گرامی میداریم و اعلام میداریم که راه شهدای ۸ سال دفاع مقدس و شهدای ۷ سال مدافع حرم را ادامه میدهیم
و سربازان کوچک ولی امرمسلمین حضرت آیت الله العظمی خامنه ایی هستیم و تحت رهبری برحق ایشان همیشه در صحنه هستیم.

و باتمام غرور و عزتی که شهدا به ما ارزانی داشتند ،بیزاری خود را از تمام جنایتکاران جهانی و صهیونیسم، اعلام میداریم و طبق فرمایش امام راحل پشتیبان ولایت فقیه هستیم تا به مملکت آسیبی نرسد.

وسلام علی من اتبع الهدی.


نتهای خبر/ز
ا
ارسال نظرات