مسئول سازمان بسيج سازندگي در گفت‌و گو با «بسیج»:

31 سپاه استانی و بیش از ۲۵۰ گروه جهادی در منطقه زلزله زده در حال کمک رسانی هستند

سردار غلامی گفت: ۳۱ سپاه استانی در منطقه زلزله زده حضور یافتند و روستا‌های منطقه بین سپاه‌های استانی برای کمک رسانی به مردم تقسیم شده است.
کد خبر: ۸۹۵۵۳۶۵
|
۰۹ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۰
سردار نعمان غلامی مسئول سازمان بسيج سازندگي در گفت‌و گو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج  با اشاره به اینکه هزار گروه جهادی به نقاط مختلف کشور برای خدمت رسانی اعزام شده است، افزود: با تدابیر سرلشگر جعفری و رییس سازمان بسیج حدود ۳۱ سپاه استانی در منطقه زلزله زده حضور یافتند و روستا‌های منطقه بین سپاه‌های استانی برای کمک رسانی به مردم تقسیم شده است. همچنین در چهار روز اول پس از زلزله کرمانشاه بیش از ۲۵۰ گروه جهادی به منطقه سر پل ذهاب، ثلاث و مناطق زلزله زده اعزام شدند و در مجموع بیش از ۱۷۰۰ کادر سپاهی استانی در قرارگاه‌ها و حوزه‌های تخصصی از فنی و مهندسی و ... حضور پیدا کردند تا به مردم کمک کنند.

غلامی در پایان بیان کرد: گروه‌های جهادی در زمینه کمک‌های اولیه و آوار برداری، گروه‌های پزشکی تخصصی در زمینه خدمت رسانی، گروه‌های فنی در خصوص کمک به مسایل فنی و جمع آوری اطلاعات فنی، گروه‌های دامپزشکی با توجه به اینکه احشام زیر آوار مانده اند در منطقه حضور پیدا کردند.
ارسال نظرات