فرمانده سپاه بانه:

بسیج یک قدرت الهی است

فرمانده سپاه بانه با اشاره به توانایی و کارآمدی‌های بسیج در عرصه‌های مختلف گفت: بسیج یک قدرت الهی است.
کد خبر: ۸۹۵۵۳۹۷
|
۰۷ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، با اشاره به توانایی و کارآمدی‌های بسیج در عرصه‌های مختلف گفت: بسیج یک قدرت الهی است. سرهنگ مصطفی سلیمانی گفت: این نهاد مردمی از ابتدای شکل گیری تا به امروز در عرصه‌های مختلف حضوری فعال، مستمر و کارآمد داشته است.

وی با اشاره به حضور بسیجیان درجبهه‌های جنگ در دوران دفاع مقدس افزود: شرکت بسیجیان در عملیات‌های حساس و از طرفی تاثیرگذاری انان در نتیجه این عملیات‌ها موجب حیرت بسیاری از تحلیل گران بزرگ نظامی دنیا بود که این ویژگی بسیج ناشی از خلوص بسیجیان بود.

سلیمانی تصریح کرد:بسیج در دوران بعد از دفاع مقدس نیز با حضور در حوزه‌های سازندگی اقدامات متعدد و مناسب زیادی را انجام دادند که با توجه به شرایط زمانی در آن برهه از زمان موجب شکست دشمنان و خنثی شدن توطئه‌های آنان شد.

فرمانده سپاه بانه تصریح کرد: با نگاهی به سابقه بسیج می‌توان دریافت که قدرت بسیج بواسطه حمایت و تاییدات الهی است که در سایه اخلاص آحاد آن بدست آمده است بطوریکه می‌توان گفت: بسیج یک قدرت الهی است.

وی، ولایت مداری و بصیرت را از دیگر ویژگی‌های بسیج عنوان کرد و گفت: امروز بسیج با علم و دانش؛ بصیرت و اطاعت از رهبری توانسته بسیاری از توطئه‌های دشمنان را خنثی کند و موجب یاس و نا امیدی دشمنان شود.

سرهنگ سلیمانی تصریح کرد: مادامیکه ملت ایران در راستای بصیرت افزایی و اطلاعت از ولایت و رهبری گام بردارند هیچ گونه تهدید و چالشی نخواهد توانست آنان را تهدید کند.

فرمانده سپاه بانه در بخش دیگری از سخنان خود از بسبجیان حاضر در این تجمع خواست همواره در راستای بصیرت افزایی و دشمن شناسی تلاش کنند و با شناخت توطئه‌های دشمن آنان را در رسیدن به مقاصد شوم و پلید خود مایوس کنند.

انتهای پیام/7727
ارسال نظرات