آغاز اجرای طرح شهید رهنمون " اعتلای بسیج"

طرح شهید رهنمون " اعتلای بسیج" با حضور حجت الاسلام و المسلمین تویسرکانی نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین و دکتر محمد رئیس زاده رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور و هیئت اندیشه ورز سازمان بصورت ویدئو کنفرانس همزمان در سراسر کشور آغاز شد.
کد خبر: ۸۹۵۵۴۳۹
|
۰۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۲

به گزارش خبرنگار سازمان بسیج جامعه پزشکی،  مصادف با هفته بسیج   به فرمان امام خمینی (ره) بسیج مستضعفان تشکیل شد طرح شهید رهنمون " اعتلای بسیج " با حضور حجت الاسلام و المسلمین تویسرکانی نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین و دکتر محمد رئیس زاده رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور و هیئت اندیشه ورز سازمان بصورت ویدئو کنفرانس همزمان در سراسر کشور آغاز شد.

نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین با تبریک روز بسیج مستضعفان و لزوم مشارکت و حضور هر چه بیشتر بسیجیان در مناطق محروم و بررسی مشکلات بهداشتی درمانی و همچنین آسیب های اجتماعی گفت: امروز جامعه محتاج فرهنگی بسیجی است ومقام عظمای ولایت حضرت آیت ا... خامنه ای تفکر بسیجی را بر دو پایه احساس مسئولیت در قبال دیگران و همچنین بصیرت می دانند که لازم است با خدمات جهادی، بی مزد و منت همراه با مودت به مردم عزیز کشور، خصوصا روستاها این فرهنگ و تفکر بسیجی را نهادینه تر کنیم.

حجت الاسلام و المسلمین تویسرکانی با اشاره به آغاز طرح شهید رهنمون " اعتلای بسیج " در کشور تصریح کرد: با شروع این طرح پزشکان و عزیزانی که بصورت رایگان و اخلاص به مردم مناطق محروم خدمت ارائه می دهند افتخاری دیگر را برای بسیج و بسیجیان می آفرینند که جای بسیار خوشحالی است.

وی در پایان بر اولویت فراهم کردن زمینه سلامت جامعه و رفع آسیب های اجتماعی تاکید کرد.

 

ارسال نظرات