خبرهای داغ:

ارزیابی نخستین دوره جایزه تعالی در شرکت گاز آذربایجان شرقی

ارزیابی نخستین دوره جایزه تعالی صنعت گاز طی روزهایچهار و پنجم آذر ماه از شرکت گاز آذربایجان شرقی به عمل آمد.
کد خبر: ۸۹۵۵۵۶۴
|
۰۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان، بر اساس این ارزیابی طی برنامه ریزی به عمل آمده ارزیابان بر اساس مدل تعالی سازمانی EFQM، در قالب 10 جلسه و در مجموع 120 نفر ساعت اقدام به انجام فرآیند ارزیابی و اجماع داخلی کردند.

بر اساس این گزارش جلسه اختتامیه و فرآیند ارزیابی برگزار و ارزیابان ضمن تشکر و قدردانی از شرکت گاز بابت حضور و همراهی در فرآیند ارزیابی به ارائه گزارش بازخورد پیرامون مفاهیم بنیادین پرداختند.

در جلسه افتتاحیه این ارزیابی علی اصغر تندرو ارزیاب ارشد این تیم ضمن معرفی اعضای تیم تندرو، حیدری، افشاری، آرضی و کرمانی که همگی دارای سوابق صنعتی، مدیریتی و تعالی هستند به تشریح چگونگی ارزیابی طی دو روز استقرار در شرکت گاز آذربایجان شرقی پرداخت و افزود: هدف از این جایزه رشد و بهبود و توسعه تعالی در شرکت های گاز استانی در مجموعه شرکت ملی گاز ایران است .

وی گفت: امیدواریم این ارزیابی ها فضایی برای تبادل تجربیات موفق برای شرکت های استانی و تشویق ایجاد کند.

مدیرعامل شرکت گاز استان در ابتدای این جلسه با ارائه گزارشی از عملکردها و افتخارات شرکت گاز استان گفت: در موقعیت استراتژی که مورد ارزیابی قرارگرفتیم شرکت گاز استان یک شرکت رو به رشد و توسعه ، به همراه با ثبات ارزیابی شده است از اینرو هدف ما از شرکت در جایزه تعالی کسب رتبه و مقام نیست بلکه شناخت نقاط قوت و ضعف در راستای ارائه خدمات با کیفیت و بهینه به مشترکین است.

وی بر استقرار مدل تعالی سازمانیدر فرایندهای جاری شرکت و دستیابی مؤثرتر در نتایج تأکید کرد و افزود: امیدواریم بتوانیم از تجربیات و راهنمایی های گروه ارزیاب در راستای بهبود عملکردها و فرآیندها استفاده کنیم.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها