به همت پایگاه شهید فروغی برگزار شد ؛

نشست بسیجیان به مناسبت هفته بسیج

به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج و به همت پایگاه شهید فروغی حوزه 216 حضرت زکیه نشست بسیج با حضور بسیجیان و فرمانده پایگاه برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۵۵۷۵۰
|
۰۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، فرمانده پایگاه شهید فروغی در این مراسم ضمن تبریک هفته بسیج گفت: حضور پرنگ و موفق بسیج در جنگ تحمیلی، ارزش بسیج را بیش از گذشته کرد ازاین رو، بیشتر مردم، بسیج را به عنوان نهادی نظامی می شناسند.

موحدی افزود : باید توجه داشت که گرچه یکی از وظیفه های مهم بسیجیان، آمادگی نظامی برای دفاع از خطرهاست، ولی بسیج در نظر امام خمینی رحمه الله ، تکلیفی فراتر از این دارد.

وی ادامه داد حضرت امام خمینی (ره) با بینش عمیق خود، بارها بر جایگاه مهم مردم برای رساندن کشور به سعادت، تأکید ورزید.

موحدی تاکید کرد: ایشان با درایت بی نظیر خود در سال های سخت دفاع، قشرهای گوناگون را به یک پارچگی و بسیج عمومی برای نجات کشور از بحران جنگ تشویق کرد.قدرت مردم در پرتو تدبیر آن پیر فرزانه و پیوند الهی آنان با یکدیگر، نه تنها کشور را از رنج های جنگ نجات داد،بلکه بعد از جنگ نیز بسیج را به عنوان یکی از بزرگ ترین و محکم ترین نهادهای کشور مطرح ساخت.

این فرمانده در ادامه گفت :دفاع مقدس، تصویر روشنی از تفکر بسیجی است.همین تفکر است که ذهن های آگاه فراوانی را از سراسر جهان به خود معطوف داشته است.دوراندیشی امام خمینی (ره)نیز برآمده از همین باورهای دینی است.فریاد رسای آزادی خواهی او همچنان در گوش تاریخ طنین انداز است.ندایی که مستضعفان عالم را به یک پارچگی فرا می خواند و بسیج را بهترین الگو برای آنان می داند.

موحدی در پایان بنابر گفته مقام معظم رهبری خاطر نشان کردند «من امیدوارم که این بسیج عمومی اسلامی، الگو برای تمام مستضعفین جهان و ملت های مسلمان عالم باشد».

 

خبرنگار بسیجی :فوج

ارسال نظرات
پر بیننده ها