مسئول امور بانوان اداره کل استاندارد استان:

اگر استاندارد نباشد ، زندگي بسيار پر خطر و حادثه آفرين خواهد شد

استانداردهاي ملي ايران به نفع مردم و اقتصاد كشور است و باعث افزايش صادرات،فروش داخلي و تأمين ايمني و بهداشت مصرف كنندگان و صرفه جوئي در وقت و هزينه ها و موجب افزايش درآمد ملي و رفاه عمومي و كاهش قيمتها مي شود
کد خبر: ۸۹۵۵۷۵۵
|
۰۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۶
به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، مینا خانی شاهرودی مسئول امور بانوان اداره کل استاندارداستان سیستان و بلوچستان در کارگاه آموزشی سبک زندگی بهتر که با همت بسیج کارمندان سپاه سلمان در سالن جلسات اداره کل استاندارد سیستان و بلوچستان برگزار شد گفت:هر کاری که طبق اصول منظم و مرتب انجام شده باشد می‌گویند طبق استاندارد است و مهر استاندارد دریافت می‌کند.
وی با اشاره به این مطلب که استاندارد آزمایش‌ها و مطالعات گذشته برای نتیجه‌گیری و استفاده در آینده است، افزود:استاندارد‌ها تنها مربوط به کالا نمی‌شوند، بلکه بسیاری از خدمات را نیز شامل می‌شوند.
خانی شاهرودی تصریح کرد: باید قبول کرد هر کالا و یا هر نوع خدماتی باید در یک چارچوب مشخص ارائه شود و این چارچوب‌ها را می‌توان با استاندارد تعریف کرد.
مسئول امور بانوان اداره کل استاندارد با تاکید بر این نکته که در دنیای امروزی تقریباً تمامی کشور‌ها برای خود یک استاندارد ملی دارند، اظهار داشت:استاندارد باعث می‌شود که ما با خیال راحت، کالا و خدمات مورد نیاز خود را انتخاب کنیم و بدانیم که انتخاب ما مشکلی برای ما ایجاد نمیکند.
وی بیان کرد:اگر استاندارد نباشد، زندگی بسیار پر خطر و حادثه آفرین خواهد شد.
این مسئول براجرای استاندارد‌ها منجمله استاندارد‌های ملی ایران به نفع تمام مردم و اقتصاد کشور است و باعث افزایش صادرات و فروش داخلی و تأمین ایمنی و بهداشت مصرف کنندگان و صرفه جوئی در وقت و هزینه‌ها و در نتیجه موجب افزایش درآمد ملی و رفاه عمومی و کاهش قیمت‌ها می‌شود.
وی اذعان کرد:استاندارد در بیشتر کشور‌ها سازمانی وجود دارد که بر کیفیت کالا‌ها نظارت می‌کند که به نام سازمان استاندارد معروف است.
این مسئول در پایان خاطر نشان کرد:در برخی موارد بسیاری پا را فراتر گذاشته و موسساتی را ایجاد کرده‌اند که کارشان استاندارد است، با این اوصاف تعداد استاندارد‌های صادر شده مرتب بالاتر و بالاتر رفت، به‌گونه‌ای که درحال حاضر بسیاری از حرفه‌های مختلف در دنیا استاندار‌های مخصوص خود را دارند.
ارسال نظرات