یکی از فرماندهان بسیجی شهرستان نیک شهر در گفتگو با بسیج:

تسهیلات لازم در اختیار سوزن دوزان قرار گیرد

زهره بلیده گفت: تسهیلات لازم باید در اختیار سوزن دوزان قرار بگیرد. متاسفانه هیچ حمایتی از سوزن دوزان نبوده است چراکه عدم فراهم شرایط باعث شده است که سوزن دوزان رغبتی برای فعالیت نداشته باشند.
کد خبر: ۸۹۵۵۸۰۲
|
۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۰۶:۱۱

زهره بلیده فرمانده حوزه فاطمه الزهرا(س) شهرستان نیک شهر استان سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، اظهار داشت: تسهیلات لازم باید در اختیار سوزن دوزان قرار بگیرد. متاسفانه هیچ حمایتی از سوزن دوزان نبوده است چراکه عدم فراهم شرایط باعث شده است که سوزن دوزان رغبتی برای فعالیت نداشته باشند.

وی با بیان اینکه سوزن دوزی جزو صنایع دستی است افزود: از آنجایی که سوزن دوزی به عنوان صنعتی مستقل و بومی است و نقش مهمی در اشتغالزایی و توسعه اقتصادی دارد. رونق سوزن دوزی نقش موثری در درآمدزایی و رفاه خانوارها دارد.

بلیده خاطر نشان کرد: توسعه و سرمایه گذاری سوزن دوزی می تواند نقش موثری در اشتغالزایی استان سیستان و بلوچستان داشته باشد.

این فرمانده بسیج در پایان افزود: معرفی سوزن دوزی می تواند در خلاقیت و تلاش مردم و ایجاد اشتغال، درآمد و تولید ثروت نقش بسزایی داشته باشد لذا ضروری است که مسوولان توجه بیشتری به صنعت سوزن دوزی داشته باشند. 

ارسال نظرات