برگزاری مراسم تودیع و معارفه مسئول بسیج اساتید سپاه مریوان

صبح امروز با حضور جانشین سپاه شهرستان مریوان مراسم تودیع و معارفه مسئول بسیج اساتید سپاه این شهر در دانشگاه پیام نور مریوان برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۵۶۰۰۲
|
۰۸ آذر ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، مراسم تودیع و معارفه مسئول بسیج اساتید شهرستان مریوان با حضور سرهنگ علیرضا توسلی جانشین سپاه مریوان، مسئول بازرسی سپاه شهرستان و رئیس دانشگاه پیام نور مرکز شهرستان برگزار شد.

در این مراسم جانشین سپاه مریوان گفت: گمان غلطی است اگر بسیج را حاصل جنگ تحمیلی یا انقلاب اسلامی بدانیم بلکه بسیج فهم درست اراده و اخلاص مسلمانان است که با ظهور اسلام تولد یافته، در بین مسلمانان رشد کرده و با دید وسیع و پیامبر گونه امام راحل (ره) همزمان با پیروزی انقلاب اسلامی در عصر حاضر تبلور و بروز یافته است.

سرهنگ توسلی افزود: در طول تاریخ انقلاب دشمنان چشم طمع به نظام اسلامی داشته اند و به اشکال مختلف خواستند که از پیشرفت و ترقی مسلمانان جلوگیری کنند و انقلاب اسلامی که برگرفته از اسلام ناب محمدی (ص) است همواره با توطئه‌های گسترده و سازمان یافته دشمنان روبرو بوده و بنابراین شرایط ایجاب می‌کرد که برای حفظ و حراست و صیانت از ارزش‌های انقلاب در برابر توطئه‌های دشمنان فکر اساسی صورت گیرد بنا به این خاطر بود که با دید وسیع و ذکاوت و هوشمندی امام عزیز کلیه توطئه‌ها خنثی گردید و امام به فکر تشکیل ارتش بیست میلیونی افتاد و در تاریخ ۵ آذرماه سال ۵۸ فرمان تشکیل بسیج را صادر کرد.

جانشین سپاه مریوان عنوان کرد: امام خمینی (ره) یکی از هدف‌های تشکیل بسیج را بازوی ولایت فقیه و تک تک اعضای بسیج را سلول‌های بافت ولایت فقیه دانسته است.

همچنین آقای دکتر حسنی رئیس دانشگاه مرکز پیام نور مریوان با تشکر از سپاه شهرستان مریوان و زحمات آقای محمود پور مسئول پیشین بسیج اساتید گفت: به خاطر واگذاری این مسئولیت مهم به بنده امیدوارم با دفاع از ارزش‌های نظام جمهوری اسلامی و دفاع از ارزش‌های ملی و مردمی بتوانم نماینده خوبی برای سپاه شهرستان باشم.

در ادامه جانشین سپاه مریوان از زحمات آقای محمودپور مسئول پیشین بسیج اساتید تقدیر و تشکر کرد و بنا به پیشنهاد فرمانده سپاه مریوان طی حکمی از سوی سازمان بسیج اساتید سپاه بیت المقدس کردستان مسئولیت کانون بسیج اساتید مریوان به آقای دکتر حسنی رئیس دانشگاه پیام نور واگذار گردید.

انتهای پیام/7727
ارسال نظرات