مسئول بسیج ورزشکاران در گفتگو با«بسیج»مطرح کرد

لزوم استفاده از ظرفیت بسیج برای رفع چالش های فرهنگی و اجتماعی

سردار آذرنوش گفت: در حال حاضر ما با چالش های بسیار جدی در حوزه فرهنگی و اجتماعی مواجهیم و بسیج این ظرفیت را دارد که با  چالش ها و آسیب های جامعه مقابله کند که مسئولان باید از این ظرفیت عظیم استفاده کنند.
کد خبر: ۸۹۵۶۰۵۲
|
۰۸ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۳

سردار داود آذرنوش مسئول سازمان بسیج جامعه ورزشکاران در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج در رابطه با توانمندی و نقش آفرینی بسیج در رفع معضلات فرهنگی و تعالی فرهنگ اجتماعی اظهار داشت: بسیج که از سوی امام خمینی(ره) بنیانگذاری شد مجموعه فرهنگی اجتماعی اقصادی و همه بعدی است.

وی افزود: بسیج می تواند به همه عرصه های جامعه ورود و مشکلات را حل کند چراکه ماموریت بسیج خدمت گزاری به مردم در حوزه های مختلف است.

مسئول سازمان بسیج جامعه ورزشکاران کشور خاطرنشان کرد: به دلیل اینکه بسیج یک نیروی کاملا مردمی است و این مردم هستند که اعضاء بسیج را تشکیل داده اند بنابراین درک بهتری از واقعیات و چالش های جامعه دارند و راحت تر می توانند با آسیب ها مقابله کنند.

سردار آذرنوش تصریح کرد: در حال حاضر ما با چالش های بسیار جدی در حوزه فرهنگی و اجتماعی مواجهیم و بسیج این ظرفیت را دارد که با  چالش ها و آسیب های جامعه مقابله کند که مسئولان باید از این ظرفیت عظیم استفاده کنند.

 

ارسال نظرات