بسیج رسانه سیستان و بلوچستان:

تفکر بسیج زمینه ساز برپایی حکومت الهی خواهد شد

سازمان بسیج رسانه استان سیستان و بلوچستان با صدور بیانیه‌ای هفته بسیج را تبریک گفت.
کد خبر: ۸۹۵۶۲۲۴
|
۰۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۸

سازمان بسیج رسانه استان سیستان و بلوچستان با صدور بیانیه‌ای هفته بسیج را تبریک گفت.

 

متن این بیانیه به شرح ذیل است:

 

تفکرات بسیجی در اندیشه حضرت امام‌خمینی(ره) که از سال ۱۳۴۲ و طلیعه نهضت اسلامی با طراحی نقشه راه انقلاب، از طریق بسیج روحانیت و حوزه‌های علمیه، هسته‌های مبارز مسلمان و نیز فرزندان خفته در گهواره‌ها، پدید آمده بود با پیروزی انقلاب اسلامی و براساس یک ژرف‌اندیشی و آینده‌نگری معجزگون از آینده کشور و الزامات و تهدیدات فراروی نظام اسلامی در پنجم آذر ماه ۱۳۵۸ و با صدور فرمان تشکیل"بسیج مستضعفین" در قالب ساختار و سازمانی کارآمد و عینی به واقعیتی ملموس تبدیل شد.

 

فرهنگ و تفکر بسیجی که امروز فراتر از جغرافیای کشورمان در عرصه‌های ظهور مقاومت اسلامی منطقه تبلور پیدا کرده است منجر به تغییر معادلات و موازنه نبرد به نفع جبهه ضد صهیونیستی و مقاومت ضدتروریسم شده است به گونه‌ای که روند تحولات میدانی در مقابله کشورهای عراق و سوریه با تروریست‌های تکفیری‌، دستاوردهای سترگی را برای ارتش و نیروهای مردمی آنان به ارمغان آورده است.

 

به یقین شکست داعش نتیجه بروز تفکر بسیجی در دو کشور عراق و سوریه بود و این پیروزی ادامه ثمره خون شهدای گرانقدر ما در دفاع مقدس است و این تفکر ناب و مقدس زمینه ساز برپایی حکومت الهی خواهد شد.

 

بسیج نه تنها در زمان جنگ بلکه در دوران سازندگی پس از جنگ نیز در صحنه حضور یافت و راه توسعه و پیشرفت کشور را هموار نمود. درخشش نخبگان بسیجی در عرصه های جهانی نیز مهر تأیید دیگری بر اثرگذاری، محبوبیت و اقتدار بسیج در صحنه های مختلف اجتماعی، سیاسی، علمی و جهادی است.

 

سازمان بسیج رسانه استان سیستان و بلوچستان ضمن گرامیداشت هفته بسیج این ایام مبارک را به همه بسیجیان و آزادگان جهان تبریک می‌گوید

ارسال نظرات