سردار آذرنوش در گفتگو با«بسیج»:

حرکت علیرضا کریمی ستودنی است/ بسیج ورزشکاران از این پهلوان تقدیر می کند

سردار آذرنوش گفت: کار پهلوان عزیز ما علیرضا کریمی بسیار پسندیده و در خور تحسین است.
کد خبر: ۸۹۵۶۳۱۸
|
۰۹ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۰

سردار داود آذرنوش مسئول سازمان بسیج ورزشکاران کشور در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج در رابطه با حرکت ارزشمند و پسندیده کشتی گیر کشورمان علیرضا کریمی اظهار داشت: کار پهلوان عزیز ما علیرضا کریمی بسیار پسندیده و در خور تحسین است.

وی افزود: این ورزشکار عزیز با اعتقادات و روحیه جوانمردی خود از مبارزه با حریف اسرائیلی خودداری کرد و با همه سختی ها و تلاش ها اما به راحتی از مدال خود گذشت.

مسئول سازمان بسیج ورزشکاران خاطرنشان کرد: سازمان بسیج ورزشکاران کشور به پاس زحمات این ورزشکار روز شنبه مراسم تجلیل از ایشان را با حضور مسئولان کشوری و لشگری برگزار خواهد کرد و مدال پهلوانی توسط رئیس سازمان بسیج به گردن علیرضا کریمی آویخته خواهد شد و هدایای پیش بینی شده نیز تقدیم می شود.

سردار آذرنوش خاطرنشان کرد: اسرائیل از منظر ملت ما یک دولت محسوب نمی شود و رژیم اشغالگر و بی هویت است. ورزشکاران ما هم از مبارزه با ورزشکاران این رژیم غاصب خودداری می کنند.

وی تصریح کرد: باید به گونه ای برنامه ریزی شود که از ورزشکارانی که سالیان سال زحمت می کشند تا مدال قهرمانی بگیرند و گاها با ورزشکاران رژیم منحوس اسرائیل مواجه می شوند و مبارزه نمی کنند به شایستگی تجلیل کنیم.

مسئول سازمان بسیج ورزشکاران کشور در پایان متذکر شد: این مراسم تجلیل در سالن همایش امام علی(ع) ستاد فرماندهی سپاه حضرت رسول تهران با حضور مسئولان ورزش و بسیج برگزار و از این پهلوان عزیز تجلیل خواهد شد تا بتوانیم گامی کوچک در تجلیل از فدارکاری این ورزشکار عزیز برداریم.

ارسال نظرات