رئیس ستاد اقامه نماز هرمزگان:

اجلاس سراسری نماز در بندرعباس برگزار می‌شود

رئیس ستاد اقامه نماز هرمزگان گفت: بیست و ششمین اجلاس سراسری نماز با عنوان نماز و فضای مجازی ۳۰ آذر با قرائت پیام مقام معظم رهبری در بندرعباس برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۹۵۶۵۱۵
|
۰۹ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، حجت‌الاسلام محمدحسن فروزان‌نژاد بعد از ظهر امروز در گردهمایی یاوران نماز در بندرعباس که با حضور 100 کارشناس فرهنگی برگزار شد، با بیان اینکه امروز بهترین جهاد توسعه فرهنگ نماز است، اظهار داشت: یاوران نماز باید مسجد را به یک کانون فرهنگی عظیم و سخنگوی دین تبدیل کنند.

وی ادامه داد: فرهنگ نماز باید به اندازه‌ای نهادینه شود که همه کارها بر اساس آن تنظیم شود و در این برهه زمانی به فرهنگ نماز که همان فرهنگ قرآن است باید تمسک کرد.

رئیس ستاد اقامه نماز هرمزگان افزود: یاوران نماز برای ترویج فرهنگ نماز در استان آموزش دیده‌اند تا افراد را برای ترویج این فرهنگ جذب کرده و همه افراد جامعه را پوشش دهند.

فروزان‌نژاد با بیان اینکه بیست و ششمین اجلاس سراسری نماز با عنوان نماز و فضای مجازی 30 آذر با قرائت پیام مقام معظم رهبری در بندرعباس برگزار می‌شود، تصریح کرد: بیش از سه هزار اثر در بخش‌های تولید محتوای نمازی برگرفته از آیات و روایات، نرم افزارهای تلفن همراه و رایانه‌ای و توزیع و نشر محتواهای نمازی به دبیرخانه بیست و ششمین اجلاس سراسری نماز رسیده است.

وی بیان داشت: علاقه‌مندان برای ارسال آثار خود به دبیرخانه اجلاس نماز و فضای مجازی می‌توانند تا 10 آذر از طریق نشانی اینترنتی www.namazportal.ir اقدام کنند.

رئیس ستاد اقامه نماز هرمزگان خاطرنشان کرد: این آثارباید در زمینه‌های پویانمایی، موشن گرافیک، رئال، گیف، طرح‌های گرافیکی، تابلو مقاله، پوستر، اینفوگرافیک، پادکست‌های صوتی، استیکرهای نمازی، بازی و سرگرمی، فرهنگی و آموزشی و چند رسانه‌ای ارائه شود.

ارسال نظرات