خبرهای داغ:
امام جمعه مراغه:

ایجاد تفرقه و ضربه زدن به اسلام هدف استکبار است

عضو مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه مراغه در خطبه های نماز جمعه این شهرستان با تاکید بر لزوم اتحاد بین امت اسلامی گفت: ایجاد تفرقه و ضربه زدن به اسلام هدف تسنن آمریکایی و تشیع لندنی است.
کد خبر: ۸۹۵۶۸۴۸
|
۱۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام محمدتقی پورمحمدیافزود: تشیعی که توسط انگلیس و صهیونیسم جهانی هدایت و حمایت می شود، با ظاهری اسلامی به اهل بیت پیامبر اسلام (ص) نیز اهانت می کند.
وی ادامه داد: این حرکت ها هرگز مورد پذیرش امت اسلامی، مرجعیت شیعه و شیعیان نبوده و با هدف ضربه زدن به وحدت میان برادران اهل تسنن و تشیع انجام می شود.
حجت الاسلام پورمحمدی اضافه کرد: انگلیس با حمایت از جریان تشیع لندنی، حمایت های مالی فراوان و شبکه های ماهواره ای بسیاری در اختیار آنان قرار داده است.
خطیب جمعه مراغه با اشاره به توطئه های دشمنان اسلام در راستای ایجاد خلل در صفوف متحد مسلمانان گفت: داعش و گروه های تروریستی و تکفیری که توسط نظام سلطه حمایت و هدایت می شوند با ظاهری اسلامی درصدد تفرقه افکنی و تامین منافع رژیم غاصب صهیونیستی هستند.
حجت الاسلام پورمحمدی افزود: اتحاد بین برادران اهل تسنن و تشیع در عراق با هدایت های مرجعیت موجب شکست توطئه ها و جنایت های گروه تروریستی داعش شده است.
وی ادامه داد: امت اسلامی باید در برابر تبلیغات عوام فریبانه و با ظاهر اسلامی برخی شبکه ها و جریان های هدایت شده از سوی نظام سلطه هوشیار باشند.
وی اضافه کرد: تمامی آحاد مسلمانان باید حریم ها، ارزش ها و حرمت مقدسات اسلامی را حفظ و اتحاد بین امت اسلامی را مستحکم تر کنند.
وی با اشاره به سالروز شهادت آیت الله سید حسن مدرس گفت: این مجاهد خستگی ناپذیر باید الگویی برای آحاد مسئولان و مردم باشد و نمایندگان مجلس نیز باید مدرس گونه عمل کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها