خبرهای داغ:
امام جمعه مرند:

حفظ وحدت برای پرهیز از اختلاف افکنی دشمنان ضروری است

امام جمعه مرند در خطبه های نمازجمعه این شهرستان گفت: حفظ وحدت و همدلی برای جلوگیری از اختلاف افکنی دشمنان در بین جوامع اسلامی ضروری است.
کد خبر: ۸۹۵۶۸۵۱
|
۱۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام علی نعمت زاده با اشاره به هفته وحدت افزود: پیامبر اسلام، عامل وحدت بین همه انسان ها و تجلی رحمت الهی بر روی کره زمین است.
وی اظهار کرد: جهان اسلام اکنون بیش از هر زمان دیگری نیازمند وحدت و همدلی است چرا که دشمنان در پی اختلاف افکنی بین جوامع اسلامی هستند.
خطیب جمعه مرند یادآوری کرد: رژیم صهیونیستی به دنبال ایجاد درگیری بین مسلمانان و کشورهای اسلامی است و بر همین اساس با وجود مخالف بودن با داعش از آن حمایت می کند.
حجت الاسلام نعمت زاده بر ضرورت شناخت دشمنان داخلی و خارجی انقلاب اسلامی تاکید کرد و ادامه داد: نخست وزیر انگلیس در منطقه خاورمیانه به دنبال پی ریزی برنامه ها و توطئه علیه انقلاب اسلامی است اما ما با اتحاد و همدلی نقشه های آن ها را نقش بر آب می کنیم.
وی گفت: رژیم صهیونیستی به صورت علنی اعلام کرده که به دنبال ترور سردار سلیمانی است چرا که با مقاومت و ایستادگی موجب شکست آن ها در منطقه شده است.
امام جمعه مرند همچنین با اشاره به سالروز شهادت آیت الله مدرس اظهار کرد: نمایندگان مجلس باید مدرس صفت باشند و نباید با امتیاز دادن به احزاب و گروه ها و وزرا از حق و حقوق مردم عقب نشینی کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها