فرمانده سپاه هرمزگان:

دشمن به دنبال جلوگیری از وحدت مسلمانان است

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان گفت: ایران اسلامی ندای وحدت میان مسلمانان سر می‌دهد چون ما از وحدت خیر و برکت و برادری دیده‌ایم.
کد خبر: ۸۹۵۶۹۴۶
|
۱۱ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج هرمزگان ؛ سردار رضا ترابی بعد از ظهر امروز در مراسم جشن آغاز هفته وحدت که در بندرعباس برگزار شد، با تبریک این هفته و سالروز ولادت پیامبر گرامی اسلام(ص)، اظهار داشت: همه مسلمانان زیر پرچم قرآن و رسول‌الله می‌توانند با یکدیگر اتحاد داشته باشند و زندگی کنند.

 

وی به هفته بسیج اشاره کرد و افزود: بسیج متعلق به تمامی آحاد ملت ایران از جمله اهل سنت است و هرکس که قلبش برای این نظام و کشور می‌تپد، بسیجی است.

 

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان ادامه داد: همان طور که در دفاع مقدس تمامی ملت ایران از هر قوم و مذهبی حضور داشتند و برای دفاع از این کشور شهید تقدیم کردند، امروز نیز از هر قوم و مذهبی در بسیج حضور دارند.

 

ترابی با اشاره به اهمیت مسئله وحدت میان مسلمین، بیان داشت: امام راحل در همان ابتدای پیروزی انقلاب و در آن شرایط سخت همه ما را به وحدت فراخواندند.

 

وی تصریح کرد: امروز که جمهوری اسلامی ایران با قدرت پرونده داعش را در منطقه بسته است، باز هم ایران اسلامی ندای وحدت میان مسلمانان سر می‌دهد چون ما از وحدت خیر و برکت و برادری دیده‌ایم.

 

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان اضافه کرد: امروز شاهد هستیم که برادران اهل سنت هم در کنار شیعیان در میان رزمندگان مدافع حرم قرار دارند و این نشان دهنده اهمیت مبارزه با تکفیری‌ها برای اهل سنت است.

 

ترابی خاطرنشان کرد: برای وحدت بیشتر باید دست در دست یکدیگر بدهیم و با وحدت برکات خداوند متعال بر ما مسلمانان نازل خواهد شد.

ارسال نظرات