مهلت ثبت نام خادمین شهدا در مازندران تا 20 آذر

حسن سلحشور مسئول کمیته خادمین سپاه کربلا مازندران گفت: داوطلبان افتخاری خادمی شهدای مازندران از شنبه ۱۱ آذرماه ۹۶ لغایت ۲۰ آذرماه فرصت دارند با مراجعه به سایت مرکزی کمیته خادمین به آدرس www.khadem.koolebar.ir ثبت‌نام کنند.
کد خبر: ۸۹۵۶۹۴۷
|
۱۱ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، حسن سلحشور مسئول کمیته خادمین سپاه کربلا مازندران گفت: داوطلبان افتخاری خادمی شهدای مازندران از شنبه ۱۱ آذرماه ۹۶ لغایت ۲۰ آذرماه فرصت دارند با مراجعه به سایت مرکزی کمیته خادمین به آدرس www.khadem.koolebar.ir ثبت‌نام کنند.

وی افزود: این خادمان پس از طی مراحل جذب در دوره‌ های تخصصی شرکت کرده و بعد از اتمام آموزش و کلاس‌های توجیهی برای خدمت رسانی به زائران شهدا در مناطق عملیاتی جنوب و یادمان‌ های شهدا به این مناطق اعزام می‌شوند.

مسئول کمیته خادمین سپاه کربلا مازندران با بیان اینکه خادمان در دو بازه ملی و استانی به کارگیری می‌شوند، گفت: در بازه ملی یادمان‌هایی همچون شلمچه، طلاییه، هویزه، اروندکنار، چزابه، معراج شهدای اهواز و دیگر یادمان‌ های جنوب و بازه استانی در اردوگاه‌های اندیمشک و خرمشهر به کارگیری می‌ شوند.

 سلحشور با بیان اینکه از اسفندماه پارسال تاکنون بیش از هزار و ۲۰۰ خادم مازندرانی به مناطق عملیاتی جنوب و غرب کشور اعزام شدند، افزود: خادمان شهدایی که به تازگی پذیرش می‌ شوند به همراه خادمان قبلی در راهیان نور عمومی به ویژه ایام اسفند و فروردین پیش رو در استان خوزستان به کارگیری می‌شوند.

وی گفت: تمامی مراحل آموزش جذب و ساماندهی با همکاری و هماهنگی کمیته خادمان قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج بوده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها