در هفته وحدت ارزش‌های فرهنگ اسلامی در راس برنامه‌ها باشد

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان با تبریک میلاد نبی مکرم اسلام (ص) و آغاز هفته وحدت خواستار تقویت مبانی، اصول و ارزش‌های فرهنگ اسلامی در برنامه‌های هفته وحدت شد.
کد خبر: ۸۹۵۶۹۷۱
|
۱۱ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، جلال قلعه شاخانی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان امروز (۱۱ آذر) در جلسه شورای برنامه ریزی هفته وحدت این اداره کل بیان داشت: هفته وحدت فرصت مغتنمی است که هنرمندان و نویسندگان با خلق آثار هنری در راستای همدلی و انسجام مسلمین گام بردارند.



وی با برشمردن ویژگی‌های برجسته پیامبر اکرم (ص) بیان کرد: هفته وحدت تجلی صفوف بهم پیوسته امت محمدی است و ما به عنوان متولیان خادم فرهنگ باید با محور قراردادن اصول و مبانی فرهنگ اسلامی در برنامه‌ها این هفته اهتمام و جدیت بیشتری داشته باشیم.

دبیر شورای فرهنگ عمومی استان با اشاره به برخی برنامه‌های شاخص دستگاه‌های فرهنگی استان به مناسبت هفته وحدت خاطر نشان کرد: برخی از این برنامه با گذشت چند دوره از حیث محتوا نتوانسته به اقناع کامل عموم دست پیدا کرده و باید ارزیابی برنامه‌ها کلان این دوره توسط دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی مورد توجه قرار گیرد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان با تاکید بر تقویت مبانی، اصول و ارزش‌های فرهنگ اسلامی افزود: شور دینی در لوای مراسم مولودی خوانی و قدردانی از مروجان سیره نبوی می‌تواند سهیم بودن فرهنگ و ارشاد اسلامی در این موج عاشقان رسول الله (ص) را مضاعف کند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در پایان این جلسه، کامل گلباغی، مسئول دبیرخانه هیات نظارت بر فعالیت کانون‌های فرهنگی، هنری مساجد استان را به عنوان دبیر مراسم‌های گرامیداشت هفته وحدت منصوب کرد و ماموریت نظارت و ارزیابی برنامه‌های شاخص ادارات تابعه این اداره کل را به وی واگذار کرد.



انتهای پیام/7727
ارسال نظرات