خبرهای داغ:
فرمانده سپاه جلفا:

ایدئولوژی بسیج جهانی شده است

فرمانده سپاه جلفا در همایش کاسبان امین که در سالن اجتماعات منطقه آزاد ارس برگزار شد، گفت: ایدئولوژی بسیج این روزها جهانی شده است.
کد خبر: ۸۹۵۷۰۴۲
|
۱۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، خلیل شریفی افزود: عنوان و سخن بسیج جهانی، در ابتدا توسط امام امت(ره) مطرح شد و اکنون شاهد هستیم که بسیج به این جایگاه جهانی رسیده است.

وی تصریح کرد: اکنون جایگاه بسیج به خارج از جغرافیای کشور رسیده است و بسیج از ایران تا تمام جهان شناخته شده است.

شریفی خاطرنشان کرد: حضور داعش در خاورمیانه نیز با تلاش بسیج خنثی شد و اگر امروزه داعش به طور کامل در عراق و سوریه از بین رفته است، در سایه مجاهدت های جوانان بسیجی است.

وی اضافه کرد: هم اکنون الگوی بسیج که برگرفته از الگوهای دینی است، در کشورهای خاورمیانه مورد قبول قرار گرفته است و شاهد شکل گرفتن لشگرهای مردمی در لبنان، عراق، سوریه، یمن و بسیاری دیگر از کشورها هستیم که بر اساس الگوی بسیج جهانی اسلام شکل گرفته اند.

شریفی تاکید کرد: خمیرمایه اصلی بسیج ، دینداری و ولایتمداری است و بصیرت و دشمن سیزی بسیج باعث اتحاد نیروهای بسیجی در تمام بحران ها شده است.

فرمانده سپاه جلفا در پایان ابراز امیدواری کرد با مساعدت سازمان منطقه آزاد ارس، بسیج اصناف نیز در ارس تشکیل شده و بسیج در زمینه توسعه اقتصادی و رونق بازار ارس نیز تاثیرگذار باشد.

همایش کاسبان امین با حضور اصناف، کسبه و فعالان حوزه تولید و تجارت در منطقه آزاد ارس برگزار شد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها