کسب رتبه سوم کشوری اداره کل تامین اجتماعی استان

مدیرکل تامین اجتماعی استان از کسب رتبه سوم کشوری اداره کل تامین اجتماعی چهارمحال و بختیاری خبر داد.
کد خبر: ۸۹۵۷۰۹۹
|
۱۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ غلامرضا با اعلام این خبر گفت: در ارزیابی میدانی فضای عمومی استان‌ها که به دستور مقام عالی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در جهت هم‌افزایی میان سازمان‌های تابعه و بررسی شاخص‌های 45 گانه فضای عمومی 10 اداره کل اجرایی در 31 استان کشور صورت گرفته است، اداره کل تامین اجتماعی چهارمحال و بختیاری در بین ادارات کل تامین اجتماعی کشور موفق به کسب رتبه سوم گردید.

مدیرکل تامین اجتماعی استان چهارمحال و بختیاری بیان کرد: موفقیت اداره کل تامین اجتماعی حاصل تلاش و برنامه‌ریزی منظم همکاران در ستاد اداره کل و شعب تابعه بوده و امیدوار به تداوم موفقیت‌ سازمان‌ها در دستیابی به اهداف ترسیم شده هستیم.

 محمدی ادامه داد: ارزیابی انجام شده از نیمه دوم سال 1395 تا پایان نیمه اول سال 1396 دستگاه‌های زیرمجموعه وزارت متبوع در استان‌ها را شامل می‌شود که در راستای اصلاح و رفع مشکلات و ارائه راهکارهای کاربردی و تصمیم سازی‌های مفید انجام می‌پذیرد.

مدیر کل تامین اجتماعی استان بیان کرد: نظارت و بازرسی مناسب فراهم آورنده اصلاحات مفید و ضروری برای مدیریت اثربخش و کارآمد در یک سازمان است و می‌تواند هرگونه انحراف از برنامه‌ها را مشخص نماید و منجر به پیشنهادهای اصلاحی برای اصلاح امور گردد.

وی هدف بازرسی فضای عمومی واحدهای تابعه وزارت تعاون را ارتقا هم افزایی واحدها، بررسی وضعیت سازمان‌ها، احصا و جمع بندی عمده‌ترین چالش‌ها و مشکلات و رفع نقاط ضعف دانست و افزود: این بازرسی بر اساس شاخص های 45 گانه ارزیابی فضای عمومی از جمله شاخص های شایسته سالاری،تقدیرنامه ها و تشویقات،انجام امور مبتکرانه و خلاقانه،تشکیل کمیته های پنجگانه، روش‌های اطلاع رسانی، بررسی و رفع گلوگاه‌های فساد خیز، وضعیت تعامل با سازمان‌ها و تشکلات مردم نهاد ملاقات‌های عمومی و حضوری و ... با حضور نمایندگان وزارتخانه متبوع انجام پذیرفت.

ارسال نظرات