فرمانده انتظامی استان البرز:

۸۹۰ کیلو تریاک در استان البرز کشف شد/دستگیری دو قاچاقچی

فرمانده انتظامی استان البرز از کشف ۸۹۰ کیلو تریاک و دستگیری دو قاچاقچی در این رابطه خبر داد.
کد خبر: ۸۹۵۷۲۶۲
|
۱۱ آذر ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج ازکرج ، سردار  عباسعلی محمدیان فرمانده انتظامی استان البرز گفت:بنا بر اطلاعات به‌دست‌آمده مشخص شد دو نفر با قصد جابجایی مقادیر قابل‌توجهی مواد مخدر از شرق کشور به استان البرز را دارند.

۸۹۰ کیلو تریاک در استان البرز کشف شد/دستگیری دو قاچاقچی

وی گفت: پیگیری موضوع بلافاصله در دستور کار مأموران قرار گرفت و سه اکیپ از مأموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر با تشدید کنترل و پایش موقعیت موفق به شناسایی دو دستگاه خودروی پژوی نقره‌ای و نیسان آبی یخچال دار شدند.

سردار محمدیان بیان کرد: با پیگیری و رصد نامحسوس قاچاقچیان محل فعالیت آنان شناسایی و تحت کنترل قرارگرفته و مشخص شد این دو نفر به‌تازگی درصدد جابجایی مقادیر قابل‌توجهی مواد مخدر از قاچاقچیان شرق کشور به استان البرز هستند.

سردار محمدیان خاطرنشان کرد: مأموران پلیس در یک عملیات غافلگیرانه خودروهای متهمان را در محور گرم‌دره استان البرز متوقف و آنان را دستگیر کردند.

وی با اشاره توقیف دو خودرو در این عملیات گفت: در این زمینه دو متهم دستگیر و به‌منظور تشکیل پرونده و سیر مراحل قانونی به پلیس مبارزه با مواد مخدر استان منتقل شدند.

فرمانده انتظامی استان البرز گفت: در بازرسی از  خودرو نیسان یخچال دار ۸۹۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک در ۸۹ بسته کشف شد.

وی با اشاره به اشراف کامل بر جرم و مناطق جرم خیز استان، تأکید کرد: پلیس تمام توان خود را به‌منظور مقابله با توزیع‌کنندگان مواد مخدر به کار خواهد گرفت.

 

منبع : خبرگزاری مهر

ارسال نظرات
پر بیننده ها