نماینده ولی فقیه در سپاه هرمزگان:

انقلاب اسلامی عزت و همدلی را برای مسلمانان به ارمغان آورده است

نماینده ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان گفت: انقلاب اسلامی توانسته است که عزت و همدلی را برای مسلمانان به ارمغان بیاورد و بستری را برای جمع شدن مسلمانان به دور هم ایجاد کند و کمک کرده است که همه ما مشت واحدی باشیم.
کد خبر: ۸۹۵۷۴۵۸
|
۱۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج هرمزگان ؛  حجت الاسلام و المسلمین عبدالرضا رستگار، نماینده  ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان در گفتگو با خبرنگار هرمز، با اشاره به میلاد سراسر نور نبی اکرم (ص) ، امام جعفر صادق (ع) و هفته وحدت، اظهار کرد: هفته وحدت از ۱۲ ربیع الاول که ولادت پیامبر اکرم (ص) در روایات برادران اهل سنت است و تا ۱۷ ربیع الاول که میلاد پیامبر (ص) در نزد شیعیان است ادامه می یابد.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان با بیان اینکه هفته وحدت یکی از الطاف الهی است، تصریح کرد: برگزاری و نام گذاری این هفته از ابتکارات معمار کبیر انقلاب، حضرت امام خمینی (ره) بود که خوشبختانه اکنون شاهد جهانی شدن این روز هستیم.

 

رستگار با تاکید بر اینکه هفته وحدت فرصت مناسبی برای قوی تر کردن پیوندهای جهان اسلام است، گفت: مسلمانان بهترین شرایط جغرافیایی را دارا هستند به گونه ای که ۵۵ کشور از ۵۷ کشور مسلمان با هم مرز مشترک دارند و این بدین معنا است که فضای جغرافیایی وسیعی را در اختیار داریم.

 

وی ادامه داد: ناپلئون در خصوص گستره جهان اسلام و یک پارچگی جغرافیایی آن گفته است که اگر من چنین سرزمینی داشتم طی یک هفته تمام جهان را تصرف می کردم.

 

نماینده  ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان با اشاره به اهمیت وحدت، بیان کرد: ما مولفه های وحدت فراوانی داریم، یک کتاب راهنما، یک پیامبر،  یک قبله و یک دشمن واحد که برای نابودی همه ما تلاش می کند

 

رستگار با اشاره به اینکه ۷۰ درصد اقتصاد جهان در اختیار مسلمانان است، اظهار کرد: مسلمانان تنگه های مهم جهان، منابع غنی انرژی فسیلی را در اختیار دارند که حسادت بسیاری  از دشمنان اسلام را برانگیخته است و وظیفه ما است که با ایجاد اتحاد میان کشورهای مسلمان مانع از نفوذ بیگانگان شویم.

 

وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی توانسته است هیمنه شرق و غرب را فرو ریزد و هسته های مقاومت را در همه دنیا بکارد و نوید تشکیل حکومت اسلامی را به جهان و جهانیان بدهد.

 

نماینده  ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی به مسلمانان شخصیت داده است، بیان کرد: انقلاب اسلامی توانسته است که عزت و همدلی را برای مسلمانان به ارمغان بیاورد و بستری را برای جمع شدن مسلمانان به دور هم ایجاد کند و کمک کرده است که همه ما مشت واحدی باشیم.

 

رستگار با اشاره به وظایف ما مسلمانان برای حفظ وحدت میان شیعه و سنی، گفت: وظیفه ما همان سخن امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری است که برگرفته از کتاب آسمانی ما است و همه را به بندگی خدا و وحدت دعوت می کند.

 

وی افزود: نباید به مقدسات یک دیگر توهین کنیم و با حفظ وحدت وصمیمیتی که از گذشته داشته ایم در مسیری که خواسته خداوند و رسول گرامی اسلام (ص) است قدم بگذاریم.

 

نماینده  ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان با اشاره به تفرقه افکنی های دشمن، خاطرنشان کرد: دشمن توانسته است گروهک های تکفیری را به جان اسلام بیاندازد؛ ما باید با بصیرت و آگاهی، همان گونه که مقام معظم رهبری فرموده اند باید دوست را از دشمن تشخیص دهیم و با تلاش توطئه های دشمنان را خنثی کنیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار