فرمانده انتظامي استان زنجان:

تداوم طرح جمع آوری معتادان متجاهر در استان

در طرح جمع آوری معتادان متجاهر طی سال جاری در استان 39 درصد رشد داشته است.
کد خبر: ۸۹۵۷۵۳۸
|
۱۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان،  فرمانده انتظامي استان زنجان در همایش روسا و فرماندهان کلانتری و پاسگاه های استان زنجان با اشاره به افزايش 24 درصدي كشف انواع كالاي قاچاق در استان در سال جاري گفت: ارزش ريالي كالا هاي كشف شده بيش از 43 ميليارد تومان برآورد شده است.

سردار علي آزادي در ادامه به اجرای طرح های موفق و مختلف از جمله طرح نوروز،انتخابات،طرح تابستان و تامین نظم و امنیت در ایام محرم به ویژه یوم العباس و یوم الزینب(س) در هشتم و یازدهم محرم اشاره و از تلاش كاركنان تقدیر کرد.

وی به افزایش 51 درصدی کشف مواد مخدر در سطح استان در سال جاری اشاره و افزود: در مبارزه با قاچاق افزايش 24 درصدي را شاهد بوديم كه ارزش ریالی کالاهای قاچاق کشف شده بیش از 43 میلیارد تومان برآورد شده است.

فرمانده انتظامی استان زنجان به تداوم طرح جمع آوری معتادان متجاهر و پر خطر اشاره و اظهار داشت: جمع آوری معتادان متجاهر در سال جاری در استان 39 درصد رشد داشته است.

سردار آزادي از کاهش 22 درصدی سرقت های مهمه در استان خبر داد و تصریح کرد: با توجه به آمارها استان زنجان استان امنی است و جرایم خشن از قبیل سرقت مسلحانه،آدم ربایی و... در استان وجود نداشته است .

فرمانده انتظامی استان به کاهش 18 درصدری تلفات جاده ای اشاره و اظهار داشت: در سال جاری 46 نفر در مقایسه با مدت مشابه سال قبل در تصادفات جاده ای کمتر کشته شده اند.

وی به تعامل خوب مجموعه فرماندهی انتظامی استان با سایر سازمان ها اشاره کرد  و گفت:مجموعه فرماندهی انتظامی استان در حفظ قرآن کریم در بین 19 استان جایگاه نخست را کسب کرده است که حاکی از تلاش در زمینه معنوی و قرآنی است.

سردار آزادي به افزایش رضایتمندی و تقدیر مردم از عملکرد پلیس در استان اشاره  و بیان داشت: میزان تقدیر از عملکرد پلیس استان 6 درصد افزایش داشته است.

فرمانده انتظامي استان زنجان به توفيقات مطلوب پليس استان در برخورد با جرايم نيز اشاره و تصريح كرد: كلانتري و پاسگاه هاي انتظامي به عنوان خط مقدم نيروي انتظامي با انجام دقيق و كامل وظايف در ارتقاء رضايت مندي آحاد جامعه به عنوان سرمايه هاي حساس، نقشي كليدي دارند كه اين مهم به خوبي در استان زنجان بازتاب دارد.

 

ارسال نظرات