خبرهای داغ:
فرمانده سپاه آذربایجان شرقی خبر داد؛

خدمات امدادی سپاه عاشورا در 13روستای شیخ صالح

فرمانده سپاه عاشورا در بازدید از مناطق زلزله زده شیخ صالح سرپل ذهاب گفت: در 13 روستای منطقه شیخ صالح شهر سرپل ذهاب همه خدمات امدادی و نجات در حال انجام است و بزودی بازسازی منازل مسکونی آن نیز با همکاری موسسه بعث قرارگاه خاتم آغاز خواهد شد.
کد خبر: ۸۹۵۷۵۷۸
|
۱۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، غلام عسکر افزود: گروه های بسیج سازندگی، آماد و پشتیبانی، فناوری ارتباطات و مخابرات و بهداری سپاه عاشورا با آماده باش کامل از ساعات اولیه وقوع حادثه زلزله در مناطق غرب حضوری فعال دارند.

وی با اشاره رضایتمندی مردم از خدمات ارائه شده، اظهارداشت: خدمات درمانی کادر پزشکی بیمارستان صحرایی کوثر از کیفیت بالایی برخوردار است و نیروهای خدمات رسان از ساعات اولیه که اوج جراحات و ناراحتی مردم زیاد بود به وضعیت مردم زلزله زده رسیدگی کرده اند.

خدمات امدادی سپاه عاشورا در 13روستای شیخ صالح

نماینده ولی فقیه درآذربایجان شرقی؛ حجت الاسلام سید محمد علی آل هاشم به همراه در سفری دو روزه به مناطق زلزله زده کرمانشاه علاوه بر بازدید از مناطق روستایی، در جریان چگونگی انجام اقدامات جاری و برنامه های سپاه و بسیج به ویژه امکان سنجی ساخت اسکان موقت مردم و استقرار تجهیزات و امکانات بهداشتی قرار گرفت.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها