خبرهای داغ:
یکی از فرماندهان دوران دفاع مقدس:

شکست داعش ورشکستگی بزرگی برای استکبار جهانی بود

یکی از فرماندهان دوران دفاع مقدس در یادواره شهدای دانشجو و مدافع حرم مرند در سالن اجتماعات داشگاه ازاد اسلامی این شهرستان گفت: شکست داعش ورشکستگی بزرگی برای استکبار جهانی بود و این نشان از به ثمر رسیدن خون شهداست.
کد خبر: ۸۹۵۷۶۹۸
|
۱۳ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۳

به گزارش خبرگاری بسیج از آذربایجان شرقی، حاج رحیم نوعی اقدم در این یادواره دانشگاه آزاد اسلامی را از مهم ترین نهادهای علمی کشور دانست و اظهارداشت: این دانشگاه در کلیه مسائل فرهنگی  پیشقدم و پیشتاز بوده و این نشان از بیداری مسئولان دانشگاه و دانشجویان این نهاد فرهنگی است.

وی امنیت و عزت و اقتدار موجود در جامعه و سایر مراکز مختلف کشور را مدیون و مرهون خون شهدا دانست و گفت: به لطف و فضل خداوند متعال جمع شدیم تا قدردان همه فداکاری ها و ایثارگری های شهدا باشیم.

سردار نوعی اقدم در ادامه افزود: این قهرمانی ها و فداکاری های فرزندان شما در حفظ حریم اهل بیت هدیه و پاداش شهدا و خانواده هایشان به ملت عظیم الشان کشورمان است که باید این فرهنگ از طریق من و شما به جهان صادر شده و توسعه و ترویج یابد.

وی افزود: تمام شهدا، بزرگترین سرمایه وجودی خودشان را به طبق اخلاص گذاشته تا احدی از در این مرز و بوم احساس ناامنی و نگرانی نکند و ما امروز شاهد به نتیجه رسیدن ان در سطح بین المللی هستیم و شکست داعش مهمترین هدف آنان بود.

نوعی اقدم در پایان تاکید کرد: توکل و اعتقادات قلبی قوی ما ایرانیان یک قدرت پنهان و امداد غیبی بوده و هرجا روحیه جهاد و شهادت فوران کرده به پیروزی انجامیده و این نشان از تاثیر پذیری ما ایرانیان و شیعیان،  از اهل بیت و ائمه معصومین و بزرگترین پاداش آن ها بر این ملت بوده است.

یادواره شهدای دانشجوی مدافعین حرم مرند به همت دفتر بسیج دانشجویی این شهرستان و با همکاری دانشگاه ازاد اسلامی برگزار و در پایان برنامه از خانواده های معظم شهدا تجلیل به عمل امد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها