رئیس سازمان تبلیغات اسلامی بانه:

نابودی داعش در سایه اتحاد شیعه و سنی

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی بانه با اشاره به برکات وحدت گفت: داعش بواسطه وحدت شیعه و سنی شکست خورد.
کد خبر: ۸۹۵۷۸۶۰
|
۱۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، حجت الاسلام و المسلمین حسن رهبر در مراسم گرامیداشت هفته وحدت شهرستان بانه با اشاره به ضرورت وحدت در بین مذاهب اسلامی اظهار داشت: با توجه به تفرقه افکنی‌های متعدد دشمنان؛ مسلمانان و جامعه اسلامی امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند وحدت و همبستگی هستند.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی بانه بیان داشت؛ یکی از بزرگترین دستاورد‌های وحدت بین شیعه و سنی در قرن اخیر پیروزی در نبرد با داعش بود که همبستگی و اتحاد شیعه و سنی موجب شکست این گروهک تکفیری صهیونیستی در کشور‌های عراق و سوریه شد.

وی با اشاره به مشترکات متعدد و مهم بین مسلمانان افزود: مسلمانان از مشترکات متعددی در اصول دین و مباحث ضروری برخوردار هستند و اگر هم اختلافاتی هست این اختلافات ناچیز و در مسائل فقهی و جزئی است.

وی افزود: گروهک تکفیری تروریستی داعش با حمایت‌های عربستان صعودی و استکبار جهانی برای تضعیف و در نهایت تجزیه کشور‌های اسلامی منطقه ایجاد شده بود که با وحدت مسلمانان شیعه و سنی نابود شد و اهداف شوم استکبار از ایجاد این تروریسم محقق نشد.

حجت الاسلام رهبر وحدت و انسجام را رمز حیات و پیروزی اسلام در برابر دشمنان دانست و گفت: مادامیکه شیعه و سنی در برابر کفر و استکبار با همدیگر متحد باشند هرگز توطئه‌های دشمنان نمی‌تواند در آن‌ها اثر داشته باشد.

انتهای پیام/7727
ارسال نظرات