درود بر مجاهدان مازندرانی که همپای برادران انقلابی در مقابل استکبار ایستادگی کردند

درود بر آنانی که برقرارگرفتن درجبهه حق از اسلام ناب دفاع می کنند و درود برشهیدان وامام شهیدان که درمقابل استکبار جهانی ایستادگی کردند.
کد خبر: ۸۹۵۷۹۶۹
|
۱۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، در پی بازگشت ظفرمندانه رزمندگان مازندرانی جبهه مقاومت اسلامی، فرمانده شجاع و مجاهد لشکر عملیاتی 25 کربلا پیامی صادر کرد، درپیام فرمانده لشکرعملیاتی ۲۵ کربلا به مناسبت بازگشت ظفرمندانه رزمندگان دلیرِ مدافع حرم آمده است؛

بسم الله الرحمن الرحیم



درود بر آنانی که برقرارگرفتن درجبهه حق از اسلام ناب دفاع می کنند و درود برشهیدان وامام شهیدان که درمقابل استکبار جهانی ایستادگی کردند.

درود برشهدا وخانواده های معظم شهدا وامام خامنه ای که از آرمانهای انقلاب اسلامی ودرجبهه مقاومت با استکبار جهانی جنگیدند و درود بر آنانی که با قرارگرفتن در صف انقلاب اسلامی وبا پیروی از امام خامنه ای و رهروی شهیدان، استکبار جهانی را ناکام نمودند.

مازندران قهرمان درتمامی عرصه های دفاع از اسلام ناب با حضور و جانفشانی فرزندان و پدرانش درخشید و با بیش از ده هزار شهید دفاع مقدس و۳۸ شهید مدافع حرم نماد مقاومت وایستادگی خود را نشان داد.

امروز پدران و برادران و فرزندان شما در جبهه های مقاومت با استکبار جهانی درستیزند و دراین مرحله با انجام عملیات های غرور آفرین ضمن آزادی و پاکسازی شهر ابوکمال درسوریه دمار از روزگار داعشی ها و اربابانش درآوردند
لذا بازگشت غرور آفرین رزمندگان گردان ویژه حضرت ابوالفضل (ع) لشکر_عملیاتی_۲۵کربلا را به میهن اسلامی تبریک میگویم.

سلام الهی را نثار شهیدان؛رزمندگان وجانبازان مدافع حریم حرم اهل بیت (ع)می نمایم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها