ماموستا راستی در گفتگو با «بسیج»:

وحدت شیعه و سنی عامل در هم شکستن استکبار جهانی است

امام جمعه موقت سنندج گفت: مسلمانان به خصوص شیعه و سنی باید بر اساس سیره نبی مکرم اسلام (س) عمل کرده و هر ور زوحدت میان خود را بیشتر کنند تا دشمنان به هیچ عنوان نتوانند به ما ضربه بزنند.
کد خبر: ۸۹۵۸۰۱۱
|
۱۴ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۰

ماموستا محمدامین راستی امام جمعه موقت سنندج در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج گفت: دین اسلام دین وحدت است و همه پیامبران برای یک هدف که همان کلمه لا اله الا الله مبعوث شده اند.

وی افزود: این کلمه مایه رستگاری بشریت است و دین اسلام جامع می باشد. اگر مردم به دین اسلام عمل کنند اختلافی باقی نمی ماند. خداوند در قرآن نزاع را منع و تحریم کرده است. مسلمانان اگر با هم متحد باشند حرف اول  را در جهان می زنند.

ماموستا راستی تاکید کرد: دشمنان اسلام یعنی همان آمریکا و صهیونیسم به دنبال این هستند که بین مسلمانان تفرقه بیندازند چرا که به خوبی دریافته اند که اگر وحدت را از مسلمانان بگیرند قدرت آنها را کم کرده اند بنابراین مسلمانان به خصوص شیعه و سنی باید بر اساس سیره نبی مکرم اسلام (س) عمل کرده و هر ور زوحدت میان خود را بیشتر کنند تا دشمنان به هیچ عنوان نتوانند به ما ضربه بزنند و این وحدت همه نقشه های شوم آنها را نقش بر آب می کند.

 

 

ارسال نظرات