با حضور مسئولین:

مسیر اردوگاه فرهنگی تفریحی آیت‌الله خامنه‌ای بنستان بهره‌برداری شد

با حضور امام‌جمعه میبد، نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی، فرماندار، مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان و جمعی از مسئولین، از مسیر اردوگاه فرهنگی تفریحی آیت‌الله خامنه‌ای بنستان بهره‌برداری شد.
کد خبر: ۸۹۵۸۰۵۵
|
۱۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از میبد، این مسیر به طول ۹ کیلومتر است و با مشارکت فرمانداری، اداره کل راه و شهرسازی، راهداری و حمل‌ونقل، خیرین، بخشداری و اداره آموزش‌وپرورش میبد با یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان زیرسازی و آسفالت شده است.
فرماندارمیبد در حاشیه این افتتاح گفت: زیرسازی و آسفالت مسیر اردوگاه آرزوی ۲۰ ساله‌ای بود که تحقق یافت و از این مسیر به‌نوعی روستای تلخستان و چند روستای بخش ندوشن بهره‌مند می‌شوند.
حسین فلاح با قدردانی از همه دست‌اندرکاران این پروژه به‌ویژه نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی در تأمین قیر این مسیر گفت: اداره راه و شهرسازی، راهداری و حمل‌ونقل شهرستان میبد و پیمانکار این پروژه هم که با تمام توان در به بهره‌برداری رسیدن این پروژه تلاش کردند قدردانی می‌شود.
فلاح افزود: امیدواریم این اردوگاه که به‌نوعی اردوگاه دانش‌آموزی است و در بانشاط کردن دانش آموزان نقش دارد؛ همه مردم ندوشن و روستا‌های اطراف و شهرستان‌های استان از این ظرفیت خوب فرهنگی تفریحی به نحو مطلوب استفاده کنند.
ارسال نظرات