خبرهای داغ:
معاون فرهنگی کمیته امداد آذربایجان شرقی:

2700 مددجوی آذربایجان شرقی میهمان خورشید توس

معاون فرهنگی کمیته امداد آذربایجان شرقی گفت: دو هزار و 700 نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد آذربایجان شرقی در قالب طرح شوق زیارت به مشهد مقدس اعزام می‌شوند.
کد خبر: ۸۹۵۸۱۰۴
|
۱۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان، یوسف زمانی با اعلام این خبر، افزود: طرح «شوق زیارت» یکی از طرح‌های مشارکتی کمیته امداد است که با هدف اعزام مددجویانی که تاکنون توفیق زیارت بارگاه ملکوتی امام رضا(ع) را نداشته‌اند، با کمک خیران اجرا می‌شود.

وی با اعلام اینکه کاروان مددجویان در 19 آذرماه به مشهد مقدس اعزام خواهند شد، اظهارداشت: اردوهای زیارتی کمیته امداد باهدف تحکیم بنیان خانواده، ایجاد نشاط معنوی و تقویت روحیه خودباوری برای مددجویان برگزار می‌شود.

زمانی افزود: مشارکت گسترده خیران در این طرح موجب خواهد شد تا بتوانیم تعداد بیشتری از مددجویانی را که در حسرت زیارت بارگاه ملکوتی امام رضا(ع) هستند، رهسپار مشهد مقدس کنیم.

معاون فرهنگی کمیته امداد استان بابیان اینکه ایجاد نشاط روحی و روانی زوار امام رضا(ع) از جمله اهداف این طرح است، بیان کرد: خیران و مردم نیکوکار می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره‌حساب 777 نزد تمامی شعب بانک ملی واریز کنند.

وی ضمن دعوت از خیران برای مشارکت در این امر خیر گفت: همه باید همت کنیم تا کاروان زیارتی به‌موقع و در تاریخ اعلام‌شده به مشهد مقدس اعزام شود.

زمانی با اشاره به اینکه غنی‌سازی و توانمند کردن مددجویان راهبرد این نهاد است، افزود: امید می‌رود با توانمندی و خودکفا شدن فقرا هیچ نیازمندی در جامعه پیدا نشود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها