سرپرست معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش لرستان در جمع خبرنگاران :

پرداخت تسهیلات ساخت مسکن به فرهنگیان لرستان

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش لرستان از پرداخت تسهیلات ۵۰ میلیون تومانی ساخت مسکن به فرهنگیان لرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۹۵۸۲۰۳
|
۱۳ آذر ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان ؛ خیراله خیرایی در جمع خبرنگاران از پرداخت تسهیلات ۵۰۰ میلیون ریالی مسکن به فرهنگیان لرستان خبر داد و اظهار داشت: این تسهیلات در راستای انعقاد تفاهم نامه ی همکاری فی مابین وزارت آموزش و پرورش با بانک ملی پرداخت می شود و بر اساس آن در شهرهای زیر ۲۰۰ هزار نفر تا سقف ۴۰۰ میلیون ریال و در شهرهای بالای ۲۰۰ هزار نفر و مراکز استان ها تا سقف ۵۰۰ میلیون ریال پرداخت خواهد شد.


وی با بیان اینکه پرداخت وام احداث یا خرید مسکن، با سود ۱۲ درصد و بازپرداخت ۱۰ ساله خواهد بود و در صورت دریافت وام احداث مسکن، بازپرداخت اقساط از ۱۰ سال به ۱۲ سال افزایش می‌یابد افزود : اعتباری بالغ بر۳۰۰ میلیارد ریال بین مناطق و شهرستان های استان توزیع خواهد شد و فرهنگیان از هفته آینده می توانند برای دریافت این تسهیلات مراجعه کنند.


سرپرست معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش لرستان عنوان کرد: تسهیلات مسکن با اولویت بانوان فرهنگی سرپرست خانوار، فرهنگیان فاقد مسکن بالای ۲۰ سال سابقه، فرهنگیان فاقد مسکن بین ۱۰ تا ۲۰ سال سابقه و فرهنگیان فاقد مسکن زیر ۱۰ سال سابقه توزیع خواهد شد.


وی خاطر نشان کرد: تسهیلات مرابحه فرهنگیان هم از ۵۰ میلیون ریال شروع و سقف آن تا ۱۵۰ میلیون ریال خواهد بود.
ارسال نظرات