حجت الاسلام منتشلو:

پیامبرگرامی اسلام الگوواسوه تمام عیاربرای مسلمانان وتمام بشریت است

مسئول دفترنمایندگی، ولی فقیه درسپاه دهگلان درگفتگویی به مناسبت میلاد حضرت محمد (ص) افزود:پیامبرگرامی اسلام الگوواسوه تمام عیاربرای مسلمانان وتمام بشریت است
کد خبر: ۸۹۵۸۲۶۱
|
۱۴ آذر ۱۳۹۶ - ۰۷:۴۹
مسئول دفترنمایندگی، ولی فقیه درسپاه دهگلان درگفتگویی به مناسبت میلاد حضرت محمد (ص) با خبرنگار خبرگزاری بسیج از کردستان، افزود:پیامبرگرامی اسلام الگوواسوه تمام عیاربرای مسلمانان وتمام بشریت است.

وی درادامه گفت:بشر همواره نیازمند الگو و اسوه بوده است، اما شرط الگو شدن این است که بی‌عیب و نقص، قابل پیروی برای تمام بشریت، بدون تاریخ و محل مصرف باشد و تمام این خصوصیات در پیامبر گرامی اسلام (ص) به‌عنوان یک الگو تمام عیار جمع هستند.

حجت‌الاسلام منتشلو اضافه کرد:، اما برای اینکه یک الگو به‌صورت جهانی درآید، نیازمند شناساندن و معرفی کردن درست است و ما متاسفانه در این زمینه آن‌چنان که باید تلاش نکرده‌ایم.

وی با اشاره به تأکیدات پیامبر گرامی اسلام (ص) و امام جعفر صادق (ع) بر رعایت فضایل اخلاقی و نیز ضرورت وحدت و همدلی میان مسلمانان، تصریح کرد: ضرورت وحدت و مبارزه با تفرقه از جمله مسائلی است که بیش از هر چیزی دیگر مسلمانان در حال حاضر به آن احتیاج دارندوحرکت نکردن در مسیر وحدت و همدلی و ایجاد الفت و مهربانی میان آحاد جامعه و مسلمان، به معنای عدم تبعیت از سیرت پیامبر گرامی اسلام (ص) است.


انتهای پیام/7727
ارسال نظرات