خبرهای داغ:
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران میاندوآب:

توصیه شهدا به ما پیروی از ولایت فقیه است

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران میاندوآب گفت: شهدا در وصیت نامه خود به ما توصیه کرده اند که پشتیبان ولایت فقیه باشیم و ما وظیفه داریم تا پشتیبان ولی فقیه بوده و به توصیه شهدا عمل کنیم.
کد خبر: ۸۹۵۸۶۸۴
|
۱۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، عیسی گل حسنی در گفت و گویی با اشاره به برگزاری کنگره 12 هزار شهید استان و تقدیر از عوامل اجرایی این کنگره، اظهار کرد: برگزاری برنامه هایی مانند کنگره 12 هزار شهید آذربایجان غربی، نسل جدید را که دوران جنگ و دفاع مقدس را درک نکره اند، با رشادت ها و ایثارگری رزمندگان اسلام و با فرهنگ ایثار آشنا می سازد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران میاندوآب با تاکید بر اینکه باید نسل جدید را با فرهنگ ایثار و شهادت و فرهنگ جبهه و جنگ آشنا کنیم، افزود: امروزه که دشمنان با تبلیغات مسموم به دنبال کمرنگ کردن فرهنگ ایثار هستند، باید سعی کنیم تا فرهنگ ایثار و شهادت را هر روز بیشتر از دیروز ترویج دهیم.

وی تصریح کرد: باید سعی کنیم شهدا را بشناسیم و به توصیه آنها عمل کنیم و ارزش کار شهدا را به جامعه بشناسانیم و خانواده شهدا را گرامی بداریم.

گل حسنی اظهار کرد: شهدا از عزیزترین سرمایه های خود گذشتند و ما باید قدردان خون این عزیزان بوده و در خدمت خانواده های معظم شهدا باشیم.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران میاندوآب افزود: ما هر چه داریم به برکت خون شهداست و باید قدرددان خون شها بوده و راه آنها را ادامه دهیم.

وی با بیان اینکه توصیه شهدا به ما پیروی و پشتیبانی  از ولایت است، گفت: شهدا در وصیت نامه خود به ما توصیه کرده اند که پشتیبان ولایت فقیه باشیم و ما وظیفه داریم تا پشتیبان ولی فقیه بوده و به توصیه شهدا عمل کنیم.

ارسال نظرات