یادداشت/حجت الاسلام شیخ زاده:

اساس ابلاغ وحی به پیامبر اکرم (ص) ؛خاتمه خونریزی بین قبایل و پیام صلح و دوستی

کد خبر: ۸۹۵۸۶۹۶
|
۱۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد: حجه الاسلام شیخ زاده ضمن تبریک هفته وحدت  گفت:دشمن در بین اهل سنت و شیعه بخاطر بعضی از اختلافات دینی توطئه افکنی می‌کند تا به اهداف پلید خود برسد.
وی افزود: تفاوف های دینی نباید باعث جدایی ادیان شود که دشمن با استفاده از آن به تفرقه افکنی در وحدت مسلمانان ترغیب شود.
شیخ زاده :با اشاره اهداف هفته وحدت عنوان کرد : عامل های نفوذی با پرورش سنی آمریکایی و شیعه انگلیسی در بین مسلمانان درصدد اختلاف افکنی و تغییر نام هفته وحدت به هفته برائت هستند و باید اهل تسنن و اهل تشیع هوشیار باشند که این فتنه ها از طرف دشمن تغذیه می‌شود.
وی بیان کرد: پیامبر اکرم (ص)قبل از بعثت برای اتحاد بین مردم تلاش می‌کردند که نمونه بارز آن در قضیه حل الفوض که برخورد ناپسند جوانان مکه با تازه وارد های مظلوم و دفاع از مظلومان بود.
مسئول دفتر حوزه نمایندگی ولی فقیه درناحیه مقاومت روح الله یزد با اشاره به ابلاغ وحدانیت پیامبر اکرم (ص) خاطرنشان کرد:اساس ابلاغ وحی به پیامبر اکرم (ص) خاتمه خونریزی بین قبایل و پیام صلح و دوستی بود که همین امر موجب وحدت بین این احزاب شد.
وی تصریح کرد: دشمن با استفاده از مراسم لعن و توهین به رهبران اهل تسنن که در برخی شیعیان مرسوم است توانسته اهل تسنن را ترغیب به کنیه جویی و کشتار شیعیان کند که مثال شاخص آن را در گروهک داعش دیده شد.

ارسال نظرات