خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی:

طلاب و روحانیون سیره پیامبر اسلام(ص) را الگوی خود قرار دهند

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در آیین عمامه گذاری طلاب مدارس علمیه مراغه با بیان اینکه پیامبر اسلام(ص) آراسته به سجایای نیکوی اخلاقی بود و به همین علت خداوند ایشان را به صفت خلق عظیم توصیف کرده است، بر ضرورت الگوگیری طلاب و روحانیون، از اخلاق و رفتار و منش پیامبر اسلام(ص) تاکید کرد.
کد خبر: ۸۹۵۸۹۳۹
|
۱۶ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی بیت نماینده ولی فقیه در استان، حجت الاسلام سید محمدعلی آل هاشم، گفت: افزود: پیامبر اسلام(ص) شایسته ترین الگوی مسلمانان است و براین اساس خداوند به ما دستور داده که از ایشان اطاعت کنیم و برای دستیابی به رضوان الهی به آموزه های پیامبر عظیم الشان اسلام عمل کنیم.

وی اضافه کرد: مهم ترین عمل نیک و پسندیده ای که در اسلام مطرح است، خوش خلقی با مردم بوده و این صفت مهربانی و محبت یکی از ویژگی های پیامبر اسلام است.

حجت الاسلام آل هاشم خاطرنشان کرد: طلاب و روحانیون که در خیمه گاه حضرت ولی عصر(عج) تحصیل می کنند و مفتخر به لباس روحانیت هستند، باید این صفت را همیشه با خود همراه کرده و با مردم مهربان و با محبت رفتار کنند.

امام جمعه تبریز، فروتنی و تواضع را از دیگر ویژگی های پیامبر اسلام(ص) دانست و عنوان کرد: پیامبر با صفت فخرفروشی مخالفت کرد و تواضع را به جای فخرفروشی قرار دارد، یکی از اهداف رسالت ایشان ریشه کن کردن خودپسندی در جامعه بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها