امام جمعه بلبان آباد در مراسم جشن میلاد پیامبر:

پیامبر (ص) بهترین الگو و اسوه برای مسلمانان جهان اسلام است

امام جمعه بلبان آباد در مراسم جشن میلاد پیامبر (ص) گفت: نبی اکر (ص) بهترین الگو و اسوه برای مسلمانان جهان اسلام است.
کد خبر: ۸۹۵۸۹۷۶
|
۱۶ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از کردستان، مراسم جشن میلاد پیامبر (ص) با حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه دهگلان، بخشدار بلبان آباد و مسئولان شهرستان و بخش بلبان آباد به همت حوزه مقاومت بسیج شهید جعفری در مسجد جامع بلبان آباد برگزار شد.

ماموستا ملا عزیزی امیری امام جمعه بخش بلبان آباد مراسم جشن میلاد پیامبر (ص) در مسجد جامع بلبان آباد پیامبر (ص) و خاندانش را بهترین الگو و اسوه برای مسلمانان جهان اسلام دانست.

ماموستا امیری با اشاره به خلقت پیامبر (ص) افزود: خداوند در حدیث قدسی خطاب به پیامبر فرمود:::‌ای پیامبر اگربه خاطر وجود شما نبود افلاک و هستی را خلق نمی‌کردم.

وی در ادامه اظهار داشت: خداوند در قرآن پیامبرش را با خلقی عظیم توصیف می‌کند، زیرا پیامبر اسلام مودب به آداب الهی است و، چون مودب به آداب الهی و تربیت شده خداوند متعال است می‌تواند بهترین الگو در امورات فردی و اجتماعی باشد.

ماموستا امیری گفت: پیامبر اسلام (ص) منبع و سرمنش وحدت هستند و امت اسلامی نیز باید با پیروی از آن بزرگوار برای توسعه و گسترش وحدت تلاش کنند.

وی به تلاش دشمنان بر ترویج جریانات فکری انحرافی در بین مسلمانان اشاره و بیان کرد: آن‌ها تلاش می‌کنند افراطی گری را در جهان اسلام ترویج کنند تا از این طریق با ایجاد تفرقه در بین مسلمانان به اهداف شوم خود برسند.

ماموستا امیری در ادامه گفت: نبی مکرم اسلام (ص) و خاندان عصمت و طهارت راهگشای زندگی دنیایی و اخروی ما هستند و ما باید با تاسی از سیره و روش پایمبر (ص) به صراط مستقیم و سرمنزل مقصود برسیم و یا اینکه پرتگاه و راه ضالین را طی کنیم.

انتهای پیام/7727
ارسال نظرات