خبرهای داغ:

جشن وحدت در شهرستان چایپاره برگزار شد

جشن وحدت به مناسبت میلاد رسول مهربانی ها حضرت محمد (ص) و هفته وحدت در مسجد روستای بابل آباد شهرستان چایپاره با حضور علمای اهل سنت و شیعه و اقشار مختلف مردم برگزار گردید.
کد خبر: ۸۹۵۹۰۱۹
|
۱۶ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، جشن وحدت به مناسبت میلاد پربرکت پیامبر رحمت ختم النبیین حضرت محمد مصطفی(ص) و هفته وحدت با حضور اقشار مختلف مردم و علمای اهل تشیع و ماموستاهای اهل سنت شهرستان در مسجد روستای سنّی نشین بابل آباد برگزار شد.

امام جمعه شهرستان ضمن گرامیداشت هفته مبارک و باارزش وحدت که یکی از تدابیر حکیمانه امام عظیم الشان(ره) بود همگان را به حفظ وحدت که عامل امنیت کشور و منطقه ماست عنوان نموده و از عوامل مایوس کننده دشمنان اسلام و قرآن همین وحدت مسلمانان بیان کردند.

حجت الاسلام جمشیدی افزودند: همه تلاش دشمن خصوصا" در منطقه ما ایجاد اختلاف و دودستگی و چند دستگی بین مذاهب مختلف می باشد چراکه خودشان از این اختلافات برای مقاصد دنیایی خود سود می برند و نمی خواهند جهان اسلام متحد و یکپارچه باشد و در آخر از برگزار کنندگان این مراسم که سپاه ناحیه چایپاره بوده قدردانی کردند و این کار را یک امر باارزش و بابرکتی عنوان نمودند.

ماموستا رحیمی نیز با ابراز خوشحالی از حضور علمای شیعه در جمع آنها بر لزوم تدام وحدت و همدلی در بین شیعیان و اهل سنت تاکید کرده و آن را موجب عصبانیت دشمنان اعلام کردند.

در ادامه دیگر ماموستاها از برگزاری این مراسم قدردانی و بر حفظ وحدت تاکید کردند.

در این مراسم ضمن مولودی خوانی و اجرای برنامه های متنوع فرهنگی از حاضرین پذیرایی بعمل آمد.

در پایان به چند نفر از بسیجیانی که در زمینه برگزاری مراسم وحدت نقش داشتند تجلیل بعمل آمد.

ارسال نظرات