فرمانده انتظامی اشتهارد خبر داد؛

کشف مواد مخدر صنعتی در گردو / موادفروش به مراجع قضایی معرفی شد

فرمانده انتظامی شهرستان اشتهارد گفت: شخصی که با پنهان کردن مواد مخدر صنعتی در گردو، سعی به توزیع و فروش مواد داشت توسط پلیس آگاهی اشتهارد دستگیر شد.
کد خبر: ۸۹۵۹۰۸۰
|
۱۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، مصطفی جوکار گفت: پیگیری یک پرونده طی گزارش‌های مردمی مبنی بر اینکه «شخصی در حال توزیع فروش مواد مخدر در شهرستان اشتهارد است» در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: پس از اعلام این خبر طبق گزارش‌های مردمی، به‌سرعت این پرونده در دستور کار قرار گرفت و‌ شخصی که اقدام به توزیع و پخش مواد داشت دستگیر شد.

این مسئول تصریح کرد: این اقدام در یک عملیات نامحسوس، با حکم مقام قضایی به انجام رسید.

جوکار با بیان اینکه در مرحله نخست رسیدگی به این پرونده موفق به کشف مواد مخدر از متهم نشدیم، یادآور شد: در حین بازرسی شخص متهم با چند گردویی که در دست داشت مشغول بازی بود و این موضوع توجه یکی از مأموران را به خود جلب کرد.

وی با اشاره به اینکه‌ متهم از حالت‌های رفتاری غیرطبیعی برخوردار بود بیان داشت: در ادامه این ماجرا مأمور یادشده یکی از گردوها را از شخص گرفته و متوجه وزن غیرعادی گردوها شده است.

به گفته فرمانده انتظامی شهرستان اشتهارد گردوهای یاد شده حاوی مواد مخدر صنعتی بوده است؛ این مهم پس از شکستن گردوها توسط مأمور هوشیار پلیس آگاهی کشف شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها