مدیرکل مدیریت بحران استانداری اردبیل:

دستگاه‌های اجرایی اردبیل برای مقابله با حوادث ناشی از بارش برف در آماده باش هستند

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اردبیل گفت: در حال حاضر دستگاه‌های اجرایی استان از جمله ستاد بحران، راهداری، پلیس راه، هلال احمر و اورژانس در آماده باش کامل هستند تا در صورت هر گونه حوادث احتمالی برف در سریع‌ترین زمان ممکن اقدامات لازم را انجام دهند.
کد خبر: ۸۹۵۹۱۳۷
|
۱۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۳

 

 

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل ، مسعود امامی‌یگانه اظهار داشت: در حال حاضر دستگاه‌های اجرایی استان از جمله ستاد بحران، راهداری، پلیس راه، هلال احمر و اورژانس در آماده باش کامل هستند تا در صورت هر گونه حوادث احتمالی برف در سریع‌ترین زمان ممکن اقدامات لازم را انجام دهند.

وی با اشاره به این که تاکنون گزارشی از خسارت بارش برف نداریم افزود: در حال حاضر راهداری و پلیس راه و هلال احمر در جاده‌های استان مستقر هستند تا در صورت هر گونه حادثه احتمالی امدادرسانی را انجام دهند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اردبیل از تشکیل جلسه ستاد بحران در استان خبر داد و بیان کرد: در این زمینه پیش‌بینی‌های لازم انجام شده و نگرانی در مورد امدادرسانی احتمالی به گرفتار شدگان در کولاک و برف وجود ندارد.

امامی‌یگانه اظهار کرد: با توجه به این که سازمان هواشناسی استان پیش بینی کرده سامانه بارش و برف از اواخر امشب از استان خارج می‌شود جای نگرانی وجود ندارد و از رانندگانی که قصد تردد در جاده‌های مواصلاتی را دارند تقاضا می‌شود نکات ایمنی را رعایت کنند تا شاهد هیچ گونه حادثه احتمالی نباشیم.

 

ارسال نظرات