خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مراغه:

ترامپ؛ ورشکسته دوران، در طرح جدید نیز محکوم به شکست است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مراغه در جمع کارکنان قطعه سوم آزاد راه مراغه- هشترود گفت: ورشکسته دوران در این طرح جدید نیز محکوم به شکست است.
کد خبر: ۸۹۵۹۲۴۴
|
۱۷ آذر ۱۳۹۶ - ۰۰:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام رحیم علی طالعی در خصوص یاوه گویی های ترامپ، افزود: باید از اختلافات ناشی از سناریو و  طرح های دشمن جلوگیری کرد.

وی ادامه داد: نباید جلو حرکت شتابان  تمدن سازی نوین اسلامی را در منطقه زخم دار و داغدار کنیم.

حجت الاسلام طالعی خاطر نشان کرد: کاملترین الگو برای جامعه بشریت وجود پیامبر اکرم(ص)، وحدت و انسجام بهترین ابزار برای جهانی کردن اسلام است.

وی میلاد پیامبر گرامی اسلام را نماد وحدت در همه بلادهای اسلامی دانست و اظهارداشت: وحدت چشمگیر در سطح مملکت اسلامی ایران نشات گرفته از وجود مبارک پیامبر اسلام (ص) و کلام الله مجید است.

حجت الاسلام طالعی به برخی از خصوصیات پیامبر اسلام اشاره و بیان کرد: پیامبر اسلام از نظر اعتقادی عقاید مختلف را به توحید واقعی رهنمون کرد و از نظر فرهنگ عمومی بشر در ذلت را به عزت رساند .

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مراغه اضافه کرد: پیامبر گرامی اسلام همه اختلافات و سلایق را حول محور رهبریت واحد، کتاب واحد، قبله واحد و خدای واحد جمع کردند.

وی تاکید کرد: پیامبر بزرگ اسلام امروز هم نسخه نجات بخش و الگوی برتر برای سامان دادن به اوضاع وخیم امت اسلامی است چراکه رحمتاللعالمین و اسوه حسنه برای امت است .

حجت الاسلام طالعی به خصوصیات دیگر پیامبر (ص) از قبیل دشمن شناس، دشمن ستیز و بصیرت افزا اشاره کرد و افزود: حضرت رسول اکرم(ص) جهالت را از جامعه دور کرد و برای هر دو جهان منادی حرکت به سوی سعادت بود.

وی یاد آوری کرد: اگر الگوی ما پیامبر ختمی مرتبت باشد دیگر قبله نخست مسلمانان جهان محل تاخت تاز  دشمنان نخواهد بود و دشمن شکست خورده نظام جمهوری اسلامی ایران برای روحیه بخشی به ورشکستگان اغماری خود به عنوان پایتخت حریم نا مشروع نمی خواند.

 حجت الاسلام طالعی از همه امت اسلام خواست تا با حرکت انقلابی و یکپارچه به پا خیزند و این توطئه  احمقانه و یاوه گویی رئیس جمهور امریکا را پس از نماز عبادی سیاسی جمعه محکوم  کنند .

ارسال نظرات
پر بیننده ها