پروژه‌های مخابراتی شهرستان دلفان افتتاح شد

با حضور مهندس معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری جمعی از مسئولین دستگاه‌های اجرایی مراسم پروژه‌های مخابراتی شهرستان دلفان افتتاح شد برگزار شد
کد خبر: ۸۹۵۹۲۹۴
|
۱۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان؛ با حضور مهندس غضنفری معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری، طولابی فرماندار، رستمیان نماینده، مهندس محمودی مدیر عامل شرکت مخابرات استان و جمعی از مسئولین دستگاه‌های اجرایی مراسم افتتاحیه پروژه‌های مخابراتی شهرستان برگزار شد.


این مراسم بصورت متمرکز در محل اداره مخابرات شهرستان برگزار شد فرماندار دلفان ضمن خیر مقدم به مهمانان طی سخنانی مطالبی را در خصوص اقدامات صورت گرفته در حوزه شهرستان اظهار داشت:اقدامات ارزشمندی در حوزه‌های مختلف از جمله گازرسانی به ۱۵۰ روستا، برق رسانی به ۶۰ روستا، آبرسانی به ۸۰ روستا، تحث پوشش قرار گرفتن ۳ هزار هکتار از اراضی کشاورزی، آسفالت ۲۵۰ کیلومتر از راه‌های ارتباطی و همچنین اقدامات ارزشمند در حوزه احداث و ساخت فضا‌های بهداشتی و درمانی و احیا طرح‌های راکد از جمله سد تاج امیر و تصفیه خانه فاضلاب شهر نورآباد صورت گرفته است.

وی افزود: هرچند اقدامات ارزشمندی در حوزه زیر ساخت‌های مخابراتی صورت گرفته، اما در اکثر روستا‌های بخش کاکاوند و خواستار رفع مسائل و مشکلات مخابراتی در این خصوص گردید. فرماندار در ادامه خواستار تاسیس دفتر نمایندگی اداره زیر ساخت و اداره ارتباطات و فناوری اطلاعات در شهرستان گردید. لازم به ذکر است که برای به بهره برداری رسیدن این پروژه‌ها مبلغ ۷۷ میلیارد ریال هزینه گردیده است.
ارسال نظرات